Vi har idag været sammen i 13år.
Jeg vil takke min mand for vores 2 dejlige prinsesser vi har fået sammen og for at han har holdt mig ud i alle de år.
Ord kan ikke beskrive hvad min mand betyder for mig.
"Min skat, jeg elsker dig af det dybeste i mit hjerte"
Tillykke med dagen.
Kys fra din prinsesse






