TILLYKKE TIL KUNENPIGE

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Kære Pia, hjertelig tillykke med fødselsdagen. Solen har været fremme det meste af dagen i Virum, jeg håber også den skinner ved dig.

HIP HIP HURRA...

[smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Hej pia. Også et tillykke skal lyde fra mig, håber du bliver godt forkælet. [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] :occasion-birthdaymulticolor:
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Brugeravatar
kunenpige
Perle
Perle
Geografisk sted: Køge
Hej Lotte og Anna-Edith,

Tusind tak for hilsen på min fødselsdag.

Blev rigtig forkælet af både min mand og datter med dejlige gaver og god mad.

Det er sørme rart at nogen tænker på en selv om man ikke er aktiv herinde mere.

Følger dog med på sidelinien men jeg er helt holdt op med at lave smykker og overveje at sælge alt hvad jeg har af strenge og tilbehør.

Knus til jer begge

Pia
Mange hilsner
Pia

Prøv at kigge på www.homecooking.dk et godt sted at blive lækkersulten
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Forsinket tillykke herfra...

Dejligt du havde en god dag.. :ymhug:

Hvordan kan det være, at du ikke laver smykker mere??? :-\
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
JA HVORDAN KAN DET VÆRE DU IKKE LAVER SMYKKER MERE. Men vi er jo mange som gerne vil hjælpe dig af med dine ting, for vi har jo ikke så meget =)) =)) =)) =)) . Men håber du kommer igang igen med dine smykker, så vent med at sælge, du skal nok få lysten igen.
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Forsinket tillykke med dagen igår [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
kunenpige
Perle
Perle
Hejsa,

Lysten til at sidde og pusle med perlerne er fuldstændig væk :(- og har været det i et års tid nu. Jeg har ikke lavet nogle smykker siden sidste efterår så jeg regner ikke med at den kommer tilbage igen. Har flere gange overvejet at sætte alt til salg herinde men bare tanken om alle de billeder der skal tages så er jeg ikke nået videre men jeg regner med at alt skal væk ligefra strenge til smådele og værktøj men jeg kan ikke lige overskue at tage alle de billeder lige nu

Men jeg kunne selvfølgelig lave et åbent hus hvis der er nogen der har lyst, ellers håber jeg da at nogen vil hjælpe mig af med alle mine materialer for som sædvanligt mangler man jo altid noget :))

Følger dog med hvad alle i andre laver og alt ser jo som altid fantastisk ud :clap:
Mange hilsner
Pia

pmcc2363
Smaragd
Smaragd
kunenpige skrev:Hejsa,

Lysten til at sidde og pusle med perlerne er fuldstændig væk :(- og har været det i et års tid nu. Jeg har ikke lavet nogle smykker siden sidste efterår så jeg regner ikke med at den kommer tilbage igen. Har flere gange overvejet at sætte alt til salg herinde men bare tanken om alle de billeder der skal tages så er jeg ikke nået videre men jeg regner med at alt skal væk ligefra strenge til smådele og værktøj men jeg kan ikke lige overskue at tage alle de billeder lige nu

Men jeg kunne selvfølgelig lave et åbent hus hvis der er nogen der har lyst, ellers håber jeg da at nogen vil hjælpe mig af med alle mine materialer for som sædvanligt mangler man jo altid noget :))

Følger dog med hvad alle i andre laver og alt ser jo som altid fantastisk ud :clap:
Hvad har du af værktøj og strenge kunne godt være interesseret ;)
Brugeravatar
kunenpige
Perle
Perle
Jeg har alle mine sten liggende i kasser så jeg skal lige have dem strenget op så ved jeg hvad jeg har.

Får kigget på det i løbet af ugen
Mange hilsner
Pia

Besvar