Er her stadigvæk.... og har lavet 'lidt'

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Lise Sonne
Opal
Opal
Indlæg: 1064
Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Kontakt:
Et indblik i lidt af mine seneste kreationer :
Billede
Billede
Billede
Kyanit
Billede
Billede
Fri leg
Billede
Billede
Amazonit
Billede
agat
Billede
mere 'fri leg'
Billede
Billede
blondeagat mm
Billede
lidt med læder - den er over 2 m lang
Billede
apatit og messing
Billede
onyx, granat og træ
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Indlæg: 986
Tilmeldt: tors 5. mar 2009 16:10
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Mums... :x-
Nu har jeg jo snydt lidt, og set et par af dem før. ;)-

Lækre kæder. Den gyldne med agat, er det flere strenge chips du har brugt. Er vild med den ide. :clap:
De bedste hilsner
Mette


:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Becca T
Safir
Safir
Indlæg: 381
Tilmeldt: lør 21. feb 2009 17:29
Geografisk sted: Studstrup
Kontakt:
Det ser rigtig godt ud!!! Elsker din kobber smykker :D

Hvor køber du din kobber deler?
Lise Sonne
Opal
Opal
Indlæg: 1064
Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Kontakt:
Shawnee skrev:Mums... :x-
Nu har jeg jo snydt lidt, og set et par af dem før. ;)-

Lækre kæder. Den gyldne med agat, er det flere strenge chips du har brugt. Er vild med den ide. :clap:

Ja - jeg har flettet dem stramt ;)
Lise Sonne
Opal
Opal
Indlæg: 1064
Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Kontakt:
Becca T skrev:Det ser rigtig godt ud!!! Elsker din kobber smykker :D

Hvor køber du din kobber deler?
Tak Becca .... er også vild med dine smykker. Jeg købte før mange af mine kobber dele fra Funky beads -nu køber jeg fra Gurkemeje, hun har det bedste udbud, synes jeg.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Flotte sager! Hvor køber du dine kobberkæder? Synes du har, mange spændende.
Lise Sonne
Opal
Opal
Indlæg: 1064
Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Kontakt:
Danagonia skrev:Flotte sager! Hvor køber du dine kobberkæder? Synes du har, mange spændende.
Har svært ved at huske hvor, men jeg mener at det var FMG..... prøver at finde nogle der er lidt anderledes end hvad man normalt falder over.
Anne Marthin
Opal
Opal
Indlæg: 874
Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
Geografisk sted: Als
Så smukke ting du igen har lavet :dance:
Messing er nu også ret lækkert! :x-
Griffen
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 136
Tilmeldt: lør 1. okt 2011 09:04
Geografisk sted: Holbæk
flotte sager, Lise. Både de første med kobber, den blå kæde og messing/apatit.. lækkert, lækkert

mvh
gitte
hilsen Gitte
Besvar