Helt okay. Det var også mest Josefine jeg hentyder til.anna-edith skrev:nej prinsses, det var ikke en af dine kommentarer, jeg hentydede til.
Herman Siersbøls "Bur & Turkis"
Redaktør: rumlebumle
Hilsen Jessica
Vær mod andre, som du vil have andre skal være mod dig

-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Tænk jeg synes at det er helt legitimt at sætte den til salg.... hvis det nu lige var den jeg stod og manglede, så ville det jo være dejligt at kunne finde den her.
Hvorfor er det lige at det her er blevet til en total latterlig og ligegyldig diskussion igen.
Utrolig man ikke har lov til at sige sin mening uden man med det samme skal hakkes på.
Troede vi levede i et frit land. Mon brugeren der har smykket til salg, selv har en kommentar til det hele. Hvis ellers personen har været online efter. Tror ikke jeg gider diskutere det her mere.
Det er latterligt.
Utrolig man ikke har lov til at sige sin mening uden man med det samme skal hakkes på.
Troede vi levede i et frit land. Mon brugeren der har smykket til salg, selv har en kommentar til det hele. Hvis ellers personen har været online efter. Tror ikke jeg gider diskutere det her mere.
Det er latterligt.
Hilsen Jessica

Jeg synes ikke det er en 'latterlig' diskussion.... vi skal alle være her og vil gerne har en ordentlig tone.
Er helt ens med dig Sparkling Josie.
Er helt ens med dig Sparkling Josie.
Jeg synes heller ikke diskussionen er latterlig .. måske mente du prinsesse ikke noget negativt med det, du skrev, men sådan er det altså blevet opfattet af flere ... 
Det er vel en tanke værd, at formuleringen kunne have været en anden..??!!
Det skrevne sprog er så svært og kan så let misforstås trods de bedste intentioner, ikk`sandt ..?? Og at leve i et frit land betyder vel næppe, at det er forbudt at tænke lidt over, hvad man siger og ikke mindst hvordan man får formuleret sig ...

Det er vel en tanke værd, at formuleringen kunne have været en anden..??!!
Det skrevne sprog er så svært og kan så let misforstås trods de bedste intentioner, ikk`sandt ..?? Og at leve i et frit land betyder vel næppe, at det er forbudt at tænke lidt over, hvad man siger og ikke mindst hvordan man får formuleret sig ...
Jeg synes ærlig talt i skulle tage og pille den lange pæl ud af bagenden og lade folks forskellighed komme til udtryk herinde.
Prinsesse, jeg respekterer din mening og synes du skal fortsætte med at poste det du mener og ikke lade nogen give dig mundkurv på - hverken med dine meninger eller din kunstnerske udtryksform.
Og med det ord forlader jeg forum, hyg jer med familiejournalen.
Prinsesse, jeg respekterer din mening og synes du skal fortsætte med at poste det du mener og ikke lade nogen give dig mundkurv på - hverken med dine meninger eller din kunstnerske udtryksform.
Og med det ord forlader jeg forum, hyg jer med familiejournalen.