og flotte kort, det plejer jeg også at sidde og hygge med, men mest omvinteren
Hvad jeg også har haft gang i :)
Redaktør: rumlebumle
Søde padder....er det bare ud af hovedet ??
og flotte kort, det plejer jeg også at sidde og hygge med, men mest omvinteren
og flotte kort, det plejer jeg også at sidde og hygge med, men mest omvinteren
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Padderne mener jeg er fra drops design (under smådrops), men nu har de bosat sig i hovedet, og jeg skal ikke mere læse mig fremLinda skrev:Søde padder....er det bare ud af hovedet ??
og flotte kort, det plejer jeg også at sidde og hygge med, men mest omvinteren
Der er altid for meget at prøve, og alt for lidt tid....
http://www.123hjemmeside.dk/Design-by-mini
http://www.123hjemmeside.dk/Design-by-mini



