Og jeg tror også, at de er svære at sælge
Men sjovt er det. Og sikken et arbejde - det må kræve uanede mængder af tålmodighed og fingersnilde
Redaktør: rumlebumle
Lise skrev:De er godt nok super flotte og søde - men jeg kan ikke rigtig forestille mig, at jeg ville gå med sådan nogle smykker selv.
Og jeg tror også, at de er svære at sælge![]()
Men sjovt er det. Og sikken et arbejde - det må kræve uanede mængder af tålmodighed og fingersnilde

Det kender jeg godt. Det er ikke altid let at vide, hvad potentieller kunder kan lide. Men sådan er det jo - desværre - det man selv synes er smukt, falder ikke altid i andres smag.Smykkeunivers skrev:Jeg har solgt 5-6 lakrids armbånd og nogle chokolade ting, men det var bestilling varer. Jeg havde også et chokolade sæt (halskæde og armbånd), som var til salg ca. et år (nu er det heldigvis solgt) - det er virkelig svært at have noget jeg har brug masse tid, som man ikke kan sælge.