Så er det vel min tur ..!!
Redaktør: rumlebumle
Tillykke med butikken Mette. Jeg håber den kommer til at gå godt. Det lyder som en god kombination af varer.
Og nu kan jeg jo endelig se hvad du laver - i din webshop - flotte ting og flot side
Og nu kan jeg jo endelig se hvad du laver - i din webshop - flotte ting og flot side
Tillykke med butikken, jeg håber at den vil komme til at gå rigtig godt.
Flot hjemmeside, og lækre smykker.
Flot hjemmeside, og lækre smykker.
-
Charlottes
- Opal

- Indlæg: 1679
- Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
- Geografisk sted: Amager
Jeg ville være taget forbi din forretning idag men jeg har totalt glemt det i min jagt efter det rigtige lim. Øv. Så kommer jeg engang i det nye år. Skal da ind og se dine smykker irl plus dine tasker. 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)




