Så er det vel min tur ..!!

Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.

Redaktør: rumlebumle

miska
Rubin
Rubin
Indlæg: 225
Tilmeldt: lør 16. maj 2009 15:28
Tusind tak for de mange roser ..!! :-)
gurkemeje
Perle
Perle
Indlæg: 47
Tilmeldt: tirs 10. mar 2009 11:36
Kontakt:
Tillykke med butikken Mette. Jeg håber den kommer til at gå godt. Det lyder som en god kombination af varer.

Og nu kan jeg jo endelig se hvad du laver - i din webshop - flotte ting og flot side
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Indlæg: 1224
Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Tillykke med butikken, jeg håber at den vil komme til at gå rigtig godt.
Flot hjemmeside, og lækre smykker. :ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Charlottes
Opal
Opal
Indlæg: 1679
Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Geografisk sted: Amager
Jeg ville være taget forbi din forretning idag men jeg har totalt glemt det i min jagt efter det rigtige lim. Øv. Så kommer jeg engang i det nye år. Skal da ind og se dine smykker irl plus dine tasker. :)-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Besvar