sølvkugle med " lyd "
Redaktør: rumlebumle
-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Jeg har lavet et bud, heldigvis du er den føste, så vi krydser finger 
Han har dem også i buy it now til 25, så du skal nok få dem
http://cgi.ebay.com/LARGE-20mm-Silver-H ... 439a665af6
http://cgi.ebay.com/LARGE-20mm-Silver-H ... 439a665af6
-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Nej Camilla, den er ikke den samme 
Med hensyn til kæden gør det ikke så meget, men den er dog med. Jeg har en sølvkæde selv hvis/når den bliver grim. Glæder mig til at få den. Synes den er smuk, og så skulle lyden gøre noget godt.lisbeth skrev:Edith jeg ved ikke om du er klar over at kæden kun er Silver platedog jeg krydser fingre for ig
Nogle giver den til gravide i en lang lædersnøre, så barnet kan høre ringlen, når moren bevæger sig.
Alså ikke for at jeg er gravid
der kan jo også gå ild i gamle huse
jeg læst lige i et blad at en dame i england på 66år venterde sit første barn så du kan da sagtens nå det igen
og det der med at kalde det en djevel det hjælper ikke,for vi andre ved da got at det er troldene der gør damer gravide

Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg håber ikke du får en dårlig oplevelse, men beløbet er jo over momsgrænsen for import (8o kr dvs, ca. 15$)
Det er da rigtigtgurkemeje skrev:Jeg håber ikke du får en dårlig oplevelse, men beløbet er jo over momsgrænsen for import (8o kr dvs, ca. 15$)
Mon dog den gørbutler skrev:Det er da rigtigtgurkemeje skrev:Jeg håber ikke du får en dårlig oplevelse, men beløbet er jo over momsgrænsen for import (8o kr dvs, ca. 15$)![]()
Det er der så ikke noget at gøre ved. Må tænke mig om en anden gang. Men vil nu gerne have den alligevel, hvis den ryger i tolden
Hej I erfarne piger!
Kan man købe for op til 80 kr i ikke EU uden at skulle betale moms?
Hvad med indenfor EU - jeg ville jo mene at man kan købe hvad man vil - men køber man e.g. bøger fra amazon i England lægges der 25 % dansk moms til...
Så jeg er noget forvirret over told/moms regler, så hvis der er nogen der kan forklare mig det (enkelt
) ville det være super! 
Kan man købe for op til 80 kr i ikke EU uden at skulle betale moms?
Hvad med indenfor EU - jeg ville jo mene at man kan købe hvad man vil - men køber man e.g. bøger fra amazon i England lægges der 25 % dansk moms til...
Så jeg er noget forvirret over told/moms regler, så hvis der er nogen der kan forklare mig det (enkelt
Mange hilsener
Stine
Stine