sølvkugle med " lyd "

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

Smykkeunivers
Opal
Opal
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Jeg har lavet et bud, heldigvis du er den føste, så vi krydser finger :-D
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Han har dem også i buy it now til 25, så du skal nok få dem :-D

http://cgi.ebay.com/LARGE-20mm-Silver-H ... 439a665af6
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Edith jeg ved ikke om du er klar over at kæden kun er Silver plated ;)- og jeg krydser fingre for dig :handgestures-fingerscrossed:
Billede I LOVE CATS
Smykkeunivers
Opal
Opal
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Nej Camilla, den er ikke den samme ;)
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
lisbeth skrev:Edith jeg ved ikke om du er klar over at kæden kun er Silver plated ;)- og jeg krydser fingre for ig :handgestures-fingerscrossed:
Med hensyn til kæden gør det ikke så meget, men den er dog med. Jeg har en sølvkæde selv hvis/når den bliver grim. Glæder mig til at få den. Synes den er smuk, og så skulle lyden gøre noget godt.
Nogle giver den til gravide i en lang lædersnøre, så barnet kan høre ringlen, når moren bevæger sig.
Alså ikke for at jeg er gravid :)) :)) :)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) Det håber/regner jeg da ikke med :)) :)) :)) :)) Så har der da været en lille :ymdevil: på spil :)) :))
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
der kan jo også gå ild i gamle huse =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) jeg læst lige i et blad at en dame i england på 66år venterde sit første barn så du kan da sagtens nå det igen =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) og det der med at kalde det en djevel det hjælper ikke,for vi andre ved da got at det er troldene der gør damer gravide =)) =)) =)) =)) =)) =))
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
gurkemeje
Perle
Perle
Kontakt:
Jeg håber ikke du får en dårlig oplevelse, men beløbet er jo over momsgrænsen for import (8o kr dvs, ca. 15$)
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
gurkemeje skrev:Jeg håber ikke du får en dårlig oplevelse, men beløbet er jo over momsgrænsen for import (8o kr dvs, ca. 15$)
Det er da rigtigt :ymsick: :ymsick: Det er der så ikke noget at gøre ved. Må tænke mig om en anden gang. Men vil nu gerne have den alligevel, hvis den ryger i tolden
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
butler skrev:
gurkemeje skrev:Jeg håber ikke du får en dårlig oplevelse, men beløbet er jo over momsgrænsen for import (8o kr dvs, ca. 15$)
Det er da rigtigt :ymsick: :ymsick: Det er der så ikke noget at gøre ved. Må tænke mig om en anden gang. Men vil nu gerne have den alligevel, hvis den ryger i tolden
Mon dog den gør :-D Jeg venter stadig på at blive snuppet af toldmanden :-D Det er stadig kun tøj der er røget ind for mig...
Stine72
Perle
Perle
Geografisk sted: Brøndby Strand
Hej I erfarne piger!

Kan man købe for op til 80 kr i ikke EU uden at skulle betale moms?

Hvad med indenfor EU - jeg ville jo mene at man kan købe hvad man vil - men køber man e.g. bøger fra amazon i England lægges der 25 % dansk moms til...

Så jeg er noget forvirret over told/moms regler, så hvis der er nogen der kan forklare mig det (enkelt :) ) ville det være super! :)
Mange hilsener
Stine :-)
Besvar