Vi har snakket om at mødes nogle af os her i årets løb.. Blandt andet et fælles møde på Fyn. Og så er vi nogle stykker der kommer fra KBH og omegn. Så hold bare øje.. Pludselig dukker der en invitation op..
Ny "perle" :)
Redaktør: rumlebumle
-
rumlebumle
- Opal

- Indlæg: 1417
- Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
- Geografisk sted: Virum
Og endelig da også et velkommen fra mig. Jeg glæder mig til at se hvad du sysler med..
Vi har snakket om at mødes nogle af os her i årets løb.. Blandt andet et fælles møde på Fyn. Og så er vi nogle stykker der kommer fra KBH og omegn. Så hold bare øje.. Pludselig dukker der en invitation op..

Vi har snakket om at mødes nogle af os her i årets løb.. Blandt andet et fælles møde på Fyn. Og så er vi nogle stykker der kommer fra KBH og omegn. Så hold bare øje.. Pludselig dukker der en invitation op..
-
Charlottes
- Opal

- Indlæg: 1679
- Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
- Geografisk sted: Amager
Velkommen hertil. Det er et skønt forum hvor ingen spørgsmål er for dumme.
Jeg bor på Amager så det er ikke så langt fra dig. Jeg håber også der dukker en invitation op til et perlehyggemøde her i Kbh lige pludselig (presse-presse til dig der godt ved hvem du er
). 
Jeg bor på Amager så det er ikke så langt fra dig. Jeg håber også der dukker en invitation op til et perlehyggemøde her i Kbh lige pludselig (presse-presse til dig der godt ved hvem du er
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
- thecobra
- Smaragd

- Indlæg: 199
- Tilmeldt: man 26. jan 2009 10:06
- Geografisk sted: Ringsted, Danmark
- Kontakt:
Først og fremmest velkommen herinde 
Og hvor er det sjovt at lære en perleven at kende som bor i Brøndby stand. 2660 ;P Er Født og opvokset i Brøndby Strand boede selv lige vedsiden af Brøndby strandskolen som jeg også selv har gået på. har arbejdet oppe på Biblioteket da det stadig var inde i centeret.
Håber vi kan få en masse gode snakke herinde og få ide´er fra hinanden smykker
Og hvor er det sjovt at lære en perleven at kende som bor i Brøndby stand. 2660 ;P Er Født og opvokset i Brøndby Strand boede selv lige vedsiden af Brøndby strandskolen som jeg også selv har gået på. har arbejdet oppe på Biblioteket da det stadig var inde i centeret.
Håber vi kan få en masse gode snakke herinde og få ide´er fra hinanden smykker
Mange perle hilsner fra Jacqueline 
thecobra skrev:Først og fremmest velkommen herinde
Og hvor er det sjovt at lære en perleven at kende som bor i Brøndby stand. 2660 ;P Er Født og opvokset i Brøndby Strand boede selv lige vedsiden af Brøndby strandskolen som jeg også selv har gået på. har arbejdet oppe på Biblioteket da det stadig var inde i centeret.
Håber vi kan få en masse gode snakke herinde og få ide´er fra hinanden smykker
Mange hilsener
Stine
Stine
-
Charlottes
- Opal

- Indlæg: 1679
- Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
- Geografisk sted: Amager
Jeg har kørt bus i Brøndby. I må have mig meget undskyldt men de unger der går i skole i Brøndby Øster som skal til Brøndby strand er godt nok nogle MØG-unger! De SKAL åbenbart altid lige tjekke nye chauffører af (eller hvis de ikke kan huske een fordi det er længe siden man har kørt den linie) ved at trykke og trykke og trykke på stopknapperne. De fandt dog hurtigt ud af at jeg ikke gad det pjat. He he.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
-
Lise Sonne
- Opal

- Indlæg: 1064
- Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
- Kontakt:
Hej StineStine72 skrev:thecobra skrev:Først og fremmest velkommen herinde
Og hvor er det sjovt at lære en perleven at kende som bor i Brøndby stand. 2660 ;P Er Født og opvokset i Brøndby Strand boede selv lige vedsiden af Brøndby strandskolen som jeg også selv har gået på. har arbejdet oppe på Biblioteket da det stadig var inde i centeret.
Håber vi kan få en masse gode snakke herinde og få ide´er fra hinanden smykkerJeg bor meget tæt på strandskolen
LIlle verden! Er født og opvokset i Holte, men flyttede herned fra Birkerød i 2006 efter at jeg blev skilt - havde altid troet at vestegnen var et farligt sted
Men nu bor jeg selvfølgelig også i den "fine" del af BS, nede ved vandet, og her er der ingen problemer og er simpelthen så glad for at bo her
Er max 20 min fra resten af min verden - hvor jeg tidligere skulle bruge laaang transport tid når jeg skulle fra nordsjælland til Kbh eller videre...så det er dejligt bekvemt
Vi er ihvertfald 2 fra Birkerød her på forum, så hvor i Birkerød boede du ? - det kan jo være vi kender hinanden !
Verden er tit meget mindre end man går og tror.
-
Lise Sonne
- Opal

- Indlæg: 1064
- Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
- Kontakt:
Min mellemste søn går på Parkvejsskolen, men vi bor i nærheden af Kongevejen.Stine72 skrev:Jeg boede ud mod Bregnerød
