Admin: beder om letning af denne tråd

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Hvor er den sød :x- en rigtig forårs bebuder :dance:
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Geografisk sted: Randers
Mange tak for jeres søde ord. :ymhug: Jeg ville ønske at jeg kunne vise jer den i vinduet hvor den fanger lyst-men der kan man ikke tage billeder.

Som Rumle siger må man selvom hvad man lige skal bruge den til... Mine hænger på en stor troldgren jeg har i loftet. De er også flotte i vinduer.

Den på billedet tror jeg skal bo i et drivhus-ihvertfald er det til en haveven. - og ja..så kan de sættes på blomsterpinde og stikkes ned i potteplanter. Nogle er også så små at de kan bruges som vedhæng...eller en vild ørehænger:-0...man kunne også sætte den fast på en hat...eller hvad man nu lige forbinder en alf med.

Men først og fremmest skal de bruges til at komme i godt humør af;)
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Ps: til en alf om dagen... =)) så hurtig er jeg ikke til at lave dem! De bliver jo opfundet en af gangen. Denne her måtte jeg f.eks selv opfinde en afsluttende perlestav (hjertet nederst ) til for det havde jeg ikke i kobber.....
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Hvad med at lave nogle påske-alfer nu hvor det snart er påske? :)-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Ideen er god nok..........men ......jeg har ikke lige perler i påskefarver der kan bruges synes jeg. /altså andet end lilla)Prøvede at lave kyllinger, men deres vinger kan jeg bare ikke opfinde altså!!! =)) i skulle have set mine forsøg! =))

Alferne er mere sådan i stil med blomster hvis du forstår? (feks var en af de første i januar i hvid og grøn som vintergækker;-))
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Hvad med sådan en fuglerede her:

Billede

Det er da påske agtiggt
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Ja det er påskeagtigt og rigtig sødt Camilla. :x-

Vase < Ja så kan jeg godt se problemet når du ikke har gul og hvid eller lidt grøn. Det var også bare en idé. :)-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Besvar