Admin: beder om letning af denne tråd
Redaktør: rumlebumle
Hvor er den sød
en rigtig forårs bebuder 
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Mange tak for jeres søde ord.
Jeg ville ønske at jeg kunne vise jer den i vinduet hvor den fanger lyst-men der kan man ikke tage billeder.
Som Rumle siger må man selvom hvad man lige skal bruge den til... Mine hænger på en stor troldgren jeg har i loftet. De er også flotte i vinduer.
Den på billedet tror jeg skal bo i et drivhus-ihvertfald er det til en haveven. - og ja..så kan de sættes på blomsterpinde og stikkes ned i potteplanter. Nogle er også så små at de kan bruges som vedhæng...eller en vild ørehænger:-0...man kunne også sætte den fast på en hat...eller hvad man nu lige forbinder en alf med.
Men først og fremmest skal de bruges til at komme i godt humør af;)
Som Rumle siger må man selvom hvad man lige skal bruge den til... Mine hænger på en stor troldgren jeg har i loftet. De er også flotte i vinduer.
Den på billedet tror jeg skal bo i et drivhus-ihvertfald er det til en haveven. - og ja..så kan de sættes på blomsterpinde og stikkes ned i potteplanter. Nogle er også så små at de kan bruges som vedhæng...eller en vild ørehænger:-0...man kunne også sætte den fast på en hat...eller hvad man nu lige forbinder en alf med.
Men først og fremmest skal de bruges til at komme i godt humør af;)
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Ps: til en alf om dagen...
så hurtig er jeg ikke til at lave dem! De bliver jo opfundet en af gangen. Denne her måtte jeg f.eks selv opfinde en afsluttende perlestav (hjertet nederst ) til for det havde jeg ikke i kobber.....
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Hvad med at lave nogle påske-alfer nu hvor det snart er påske? 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Ideen er god nok..........men ......jeg har ikke lige perler i påskefarver der kan bruges synes jeg. /altså andet end lilla)Prøvede at lave kyllinger, men deres vinger kan jeg bare ikke opfinde altså!!!
i skulle have set mine forsøg!
Alferne er mere sådan i stil med blomster hvis du forstår? (feks var en af de første i januar i hvid og grøn som vintergækker;-))
Alferne er mere sådan i stil med blomster hvis du forstår? (feks var en af de første i januar i hvid og grøn som vintergækker;-))
Hvad med sådan en fuglerede her:

Det er da påske agtiggt
Det er da påske agtiggt
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Ja det er påskeagtigt og rigtig sødt Camilla.
Vase < Ja så kan jeg godt se problemet når du ikke har gul og hvid eller lidt grøn. Det var også bare en idé.
Vase < Ja så kan jeg godt se problemet når du ikke har gul og hvid eller lidt grøn. Det var også bare en idé.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)