Fimo perler opdateret 25/03
Redaktør: rumlebumle
-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Her er nogle nye ting fra mig.
Halskæde

Og knapper

Halskæde

Og knapper

Hold da op hvor er de smukke de perler, og knapper, der er da helt vildt så smukke, hvad koster de.

-
Smykkeunivers
- Opal

- Kontakt:
Ja, det er et godt spørgsmål om prisen, det ved jeg faktisk ikke. Har surfet lidt der på etsy, folk sælger sæt af 4 stk. til 6-9 USD, det er for meget synes jeg.
Nogle bud?
Nogle bud?
De er vildt flotte Smykke univers!! Og der er jo meget arbejde i dem, så de skal bestemt ikke være helt billige, jeg ville sige 15kr pr stk for knapperne... Det er ikke engang dyrt, når man ser hvad knapper koster i stof forretninger... Jeg er faktisk også i gang med knapper, jeg vil lave min kedelige vinterfrakke lidt mere forårs agtig med flotte blomster knapper...
Ved ikke om det lige hører til her, men har i dag modtaget mine perler fra smykkeunivers. Vildt flotte. Nej hvor jeg glæder mig til at lave noget af dem tilmig selv. Tak for lakridskonfekten og de ekstra perler/tråd. De aflange skal bruges ved låsen i det armbånd jeg skal lave.
Vildt flotte knapper du har lavet .
Vildt flotte knapper du har lavet .
De knapper er bare flotte , det får en i sommer humør. og det med prisen er igen en sver ting for skal der købes til en hel trøje kan det godt være at det er i overkanten med 15. kr stk men knapper er ikke bilige mere. så det er jo op til dig som kunsteren at besteme hvad du vil have.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
Smykkeunivers
- Opal

- Kontakt:
Tak piger for jeres indsats! 15 kr er for meget, selv om det er et kæmper arbejde. Hvad siger i til 5 kr. per stk?
Jeg synes det er i underkanten hvad men 7 -
8 kr der skal jo også være lidt til dig selv.
Kærlig hilsen