Side 2 af 20

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: søn 28. mar 2010 19:34
af Havfruen
Jeg vil også gerne være med igen

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: søn 28. mar 2010 19:42
af Medusa
Charlottes skrev:
rumlebumle skrev:Charlotte: Er det da sket at der er blevet sendt noget til en som ikke længere er her, eller hvordan skal det forstås?
Hende jeg sendte til sidst er vel stadig tilmeldt men jeg føler mig lidt dum når jeg bla sendte et ur og lidt lækre perler og så sætter hun det aldrig herind eller skriver flere indlæg. :-? Det skal ikke forstås sådan at jeg gør det for at være efter hende, for jeg kender hende overhovedet ikke og hun er sikkert rigtig flink. Jeg føler mig bare lidt dum at jeg sender noget ud til en ny, og så er hun bare væk.

Ja det er jo åbenbart mig du mener med ny..
Hmmm. Har faktisk så sent som i går skrevet et indlæg eller retter
sagt svaret på et indlæg
Men ja har ikke fået lagt billeder ind. Vi har såmænd prøvet, men det vil ikke rigtig
lykkes.Og som jeg skrev til dig i en pb så har vi et firma og det tager en stor del af vores tid
plus et arbejde ved siden af.Men skal nok få sat de billeder ind.

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: søn 28. mar 2010 20:02
af susanne
Jeg vil gerne prøve at være med.
Lise har prikket til mig de sidste par måneder om at være med, så nu melder jeg mig på banen. :-D

Mvh Susanne

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: søn 28. mar 2010 21:33
af Shawnee
Jeg er også med igen... :)-

Jeg syntes bare man skal skrive i tråden, at man ikke lige kan nå, (eller hvad grunden nu er) at få lavet smykker og lagt billeder ind. Men tale er guld. Tavshed er..... øh - har glemt ordsproget... =)) =))

Men så kan vi da se, der er liv, og folk stadig er "med"..... :D :D

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: man 29. mar 2010 20:22
af Anja
Jeg vil også gerne være med...

Men jeg gider ikke sende til Shawnee aka Mette.. Hun ved hvad jeg har af perler =)) =)) =)) =)) =)) =))

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: man 29. mar 2010 21:38
af ild-smykker.dk
I er nogle besværlige piger =)) Charlotte ønsker at sende til Lise eller Kirsten, Camilla "truer med" at sende kobber, Charlotte vil under ingen omstændigheder modtage kobber, Anja vil ikke sende til Mette, Rumle ved ikke helt om hun vil være med... Ja jeg kunne blive ved 8-} 8-} 8-}
Måske jeg skulle overveje Charlottes forslag med bestikkelse :ymdevil: Tænk hvad det kunne blive til af lækkerier til mine perleskuffer :ymdevil: =))

Rumle, selvfølgelig skal du være med :x-
Og til I andre, det er altså lodtrækning der afgør det, så I kan ligeså godt glemme alt det plageri - jeg er immun =))

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: man 29. mar 2010 21:42
af Lise Sonne
Så må jeg også hellere være med - og jeg er helt uden preferencer, er egentlig glad for de udfordringer, der har været indtil nu ;;) ;;) Så du får altså ingen bestikkelse herfra :)) :))

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: tirs 30. mar 2010 10:21
af Danagonia
Jeg er med :-D

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: tirs 30. mar 2010 10:23
af Charlottes
Medusa skrev:Ja det er jo åbenbart mig du mener med ny..
Hmmm. Har faktisk så sent som i går skrevet et indlæg eller retter
sagt svaret på et indlæg
Men ja har ikke fået lagt billeder ind. Vi har såmænd prøvet, men det vil ikke rigtig
lykkes.Og som jeg skrev til dig i en pb så har vi et firma og det tager en stor del af vores tid
plus et arbejde ved siden af.Men skal nok få sat de billeder ind.
Jeg har lige slettet et laaaangt indlæg jeg ellers havde skrevet for der er ingen grund til at trække det her ud i en lang smørre.

Når jeg sender noget til nogen, så glæder jeg mig til at se hvad de får ud af tingene. :)-
Når de ikke skriver at de har modtaget noget, så bliver jeg nervøs for om postbudet har snuppet pakken. :-\
Og når de ikke lægger billeder op af de smykker de har lavet, så bliver jeg skuffet. :(-
Mere behøver jeg ikke skrive. ;)-

Irene > Jeg har ikke været den heldigste mht bytte-bytte. Så jeg er ikke interesseret i at være med denne måned.

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: tirs 30. mar 2010 10:32
af ild-smykker.dk
Charlotte, kan sagtens forstå at du gerne vil vide om perlerne er havnet hos den rette, og at du selvfølgelig også gerne vil se hvad der er blevet ud af det du har sendt. Og øv, at jeg ikke fik sat korrekt porto på sidst, så der ikke var noget hemmelighedskræmmeri i det. Du har godt nok været uheldig, men måske du skulle prøve bare en gang mere :ymhug: Bytte-Bytte er da ikke det samme uden dig :x- Selvfølgelig også helt i orden, hvis du holder fast i din beslutning, men man kan jo altid prøve at lokke lidt ;)-