Rovet fra GL ; )

Her kan du vise os allesammen hvad du har købt af spændende ting til smykkefremstilling, det være sig perler, tilbehør, værktøj, o.a

Redaktør: rumlebumle

butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Har lige fået hvisket i mit øre ;)- ;)- ;)- at alle de blå agater flytter hjem til mig :whistle: :whistle: :whistle:
Nøj hvor jeg glæder mig til at passe dem :x- :x- :x- :x- :x-
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Mums - sikke en pragtfuld samling, du har fået :x- Og især dem på billede 2 er helt vidunderlige. Og de grønne og brune på billede nr. 5 - hvad er det :?: de ser lækre ud :x-
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Becca T
Safir
Safir
Geografisk sted: Studstrup
Kontakt:
øy flotte perler!! :D
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Ohhhhhh. :drool: :drool: :drool: :drool: Mig have... :drool: :drool: :drool:

Det er rigtig rigtig lækre ting du har fået hjem. :x- Er dybt forelsket i de ametyster (selvom jeg ikke må få flere for Rumle). :ymblushing:
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Pia
Opal
Opal
Charlottes skrev:Ohhhhhh. :drool: :drool: :drool: :drool: Mig have... :drool: :drool: :drool:

Det er rigtig rigtig lækre ting du har fået hjem. :x- Er dybt forelsket i de ametyster (selvom jeg ikke må få flere for Rumle). :ymblushing:

charlotte suk ikke så dybt - de er meget mørke og der glider ikke meget lys gennem dem - men ellers er de fine

er der nogen som kender et sted for suveræne ametyster? der er altid noget i vejen med kvaliteten

jeg vil tro de skal købes i indien.
Billede LOKE'S GHOST
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Jeg synes det er svært at finde nogle der er 100 % i orden når man ikke selv kan stå med fingrene i dem inden man betaler. Så jeg kender desværre ikke nogen god sælger (men jeg kigger da med i smug så Lotte ikke ser det hvis I anbefaler en sælger). /:)
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
man får det man betaler for =)) =)) =)) =)) , kvalitet og pris plejer at passe sammen , så i må bare ryste op med fler kr. mange steder er der en forklaring på hvilken kvalitet der købes og jeg kan ikke huske det men mener at aa er det floteste og så går det ellers ned efter.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Pia
Opal
Opal
Havfruen skrev:man får det man betaler for =)) =)) =)) =)) , kvalitet og pris plejer at passe sammen , så i må bare ryste op med fler kr. mange steder er der en forklaring på hvilken kvalitet der købes og jeg kan ikke huske det men mener at aa er det floteste og så går det ellers ned efter.
Ja Havfruen, du har ret. men når det så er sagt, så er der mange høje priser, der dækker over en middelmådig vare som skal pretendere mere end den reelt er og hvis målgruppe er mennesker, der er overbeviste om at de får højere kvalitet ved at købe dyre varer.

stenene fra ravstedhus og stenene fra cyberimport eller lita iv er de samme (i det store hele) dog er priserne er vidt forskellige :-B :-B :-B O:-)
Billede LOKE'S GHOST
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Pia skrev:
Havfruen skrev:man får det man betaler for =)) =)) =)) =)) , kvalitet og pris plejer at passe sammen , så i må bare ryste op med fler kr. mange steder er der en forklaring på hvilken kvalitet der købes og jeg kan ikke huske det men mener at aa er det floteste og så går det ellers ned efter.
Ja Havfruen, du har ret. men når det så er sagt, så er der mange høje priser, der dækker over en middelmådig vare som skal pretendere mere end den reelt er og hvis målgruppe er mennesker, der er overbeviste om at de får højere kvalitet ved at købe dyre varer.

stenene fra ravstedhus og stenene fra cyberimport eller lita iv er de samme (i det store hele) dog er priserne er vidt forskellige :-B :-B :-B O:-)
Desværre hænger pris og kvalitet ikke altid sammen. Nogle gange kan man være heldig.

Jeg har flere gange købt nogle der skulle være i AAA kvalitet - den bedste kvalitet, der findes, men jeg har kun en enkelt gang været helt tilfreds.

Hvis jeg har købt noget, jeg ikke er tilfredsmed her i Danmark, har jeg klaget, og enten fået mine penge retur + returporto eller fået tilsendt en ekstra streng som kompensation.

Så man skal altså klage, hvis tingene ikke er som lovet.
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Besvar