Det kunne da være .....

Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.

Redaktør: rumlebumle

Kirsten
Safir
Safir
Geografisk sted: Næstved
Har nu oprettet et fotoalbum.eu ... men jeg kan ikke få dem ned i mit indlæg .... :think:
Mvh
Kirsten

:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
ope i fotoalbummet skal du lave det bille du vil have ned stor. Så trykker du med højer mus knappe og der efter på
egenskaber. så popper der et vindu op og der skal du merke de linger op som heder adrassen og merke op og coper ved at trykke på crtl knappen og på c der efter skal du åbne og gå ind i forumet og i dit indlæg skal du nu trykke på ctrl knappen og der efter på v knappen så kommer der en linge som du merker op og så skal du finde den knap som heder Img og trykke på den her efter skulle der gerne være et billed.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Kirsten
Safir
Safir
Geografisk sted: Næstved
Hej ... tak for "brugsanvisningen" .... den virker ... men hvordan sletter jeg ????? :doh:
Mvh
Kirsten

:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Du kan slette ved at merke den linge op som du har lagt ned fra fotoalbumet merk den op og tryk på delit
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Anne Marthin
Opal
Opal
Geografisk sted: Als
Velkommen hertil, jeg kan se at du allerede er godt igang :dance: @};- :dance:
Brugeravatar
kunenpige
Perle
Perle
Geografisk sted: Køge
Hej Kirsten,

Du skal da også have et velkommen herfra, kan se at du har lagt et billede op allerede, det er er flot smykke.

Lad os endelig se lidt mere af hvad du laver. :-D
Mange hilsner
Pia

Prøv at kigge på www.homecooking.dk et godt sted at blive lækkersulten
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Velkommen herfra :ymhug: og jeg glæder mig til at se hvad du sysler med og du skal bare spørge løs ;)-
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Hej Kirsten.
Du skal da også lige have et velkommen herfra, jeg håber at du bliver glad for at være herinde ved alle de søde perlepiger :ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Becca T
Safir
Safir
Geografisk sted: Studstrup
Kontakt:
:D :D VELKOMMEN TIL!! :D :D
Besvar