Noget af det første

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Kirsten
Safir
Safir
Geografisk sted: Næstved
Mange tak for de dejlige roser - det er dejligt at høre. Ved jo ik om man rammer helt ved siden af :.... Mine mellemled er købt i Sverige. Han forhandler desværre ikke på nettet :(-
Pia ; synes altså det er nemmere at knytte i læder en i "almindelig" snor, det er letterede at styre ...
Mvh
Kirsten

:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Kirsten
Safir
Safir
Hej Lisbeth!
Fandt ud af, at mit "pegedomæne" var gået ud af drift .... tak for oplysningen. Om kort tid skulle hjemmesiden være op at køre igen :dance:
Mvh.
Kirsten
Mvh
Kirsten

Carpe diem
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Super flotte armbånd du har lavet.
og ja du er nød til at tage et billed af gangen . men du kan godt have fler bilder i hver indlæg . du skifter bare linge og seter ind og gør som før.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Flotte armbånd. :x- Du er god til at knytte. :)-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Kirsten
Safir
Safir
Havfruen skrev:Super flotte armbånd du har lavet.
og ja du er nød til at tage et billed af gangen . men du kan godt have fler bilder i hver indlæg . du skifter bare linge og seter ind og gør som før.
Tja .... det kan jeg så HELLER ikke finde ud af, lægger pænt det første inde, klikker tilbage for at finde flere billeder, men når jeg så kommer tilbage her til Forummet, er mit indlæg pist væk.
Puha, synes der er mange nye ting, føler mig helt "dum" - plejer da ellers at være rimelig ok til it ..... :-?
Godt det er solskin ...
Mvh
Kirsten

Carpe diem
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Flotte armbånd. Og det med billederne skal du nok få lært :clap: :clap: :-D
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Kirsten skrev:Mange tak for de dejlige roser - det er dejligt at høre. Ved jo ik om man rammer helt ved siden af :.... Mine mellemled er købt i Sverige. Han forhandler desværre ikke på nettet :(-
Pia ; synes altså det er nemmere at knytte i læder en i "almindelig" snor, det er letterede at styre ...
Må jeg spørge hvor i Sverige?? Har ledt tykt og tyndt efter perlebutikker derovre - kommer der flere gange om året. Men det er ikke lykkedes mig at finde et godt sted endnu.. /:)
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Kirsten
Safir
Safir
Shawnee skrev:
Kirsten skrev:Mange tak for de dejlige roser - det er dejligt at høre. Ved jo ik om man rammer helt ved siden af :.... Mine mellemled er købt i Sverige. Han forhandler desværre ikke på nettet :(-
Må jeg spørge hvor i Sverige?? Har ledt tykt og tyndt efter perlebutikker derovre - kommer der flere gange om året. Men det er ikke lykkedes mig at finde et godt sted endnu.. /:)
Han bor i Örkelljunga, men sælger ikke til "private" :whistle: har dog fået loppet mig ind hos ham. Han tager normalt ud på markeder og sælger smykker. Har ellers prøvet at høre, om jeg ikke kunne tage nogle veninder med, men det bryder han sig ikke om .... :ymbringiton:
Ellers er der
[url]www.pärlerian.se[/url]
hun er vældig sød til at hjælpe, og betaler fragten indtil den danske grænse. Har også været forbi og købe - så er der Panduro Outlet i Ullared.
Hvis jeg finder flere skal jeg nok skrive det :doh:
Mvh
Kirsten

Carpe diem
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Kirsten du skal huske at minimere siden hvor du er ved at skrive dit indlæg og når du så har fundet et nyt billede trykker du på knappen hvor det forsvandt hen igen og så kommer dit indlæg frem igen og så kan du sætte et nyt billed ind igen i det samme indlæg
Billede I LOVE CATS
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Du skal have begge vindure lukket op på en gang, det kan jeg på min pc ,og så kan du skifte mellem de to faner heder det vist nok. eller også som Lisbeth skriver er du nød til at minimere den ene og arbejde i den anden.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Besvar