Lidt mere
Redaktør: rumlebumle
- anna-edith
- Opal

- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
Det er smukke ting du har lavet vase. Jeg er vild med dine engle.

Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk
Stenhaldskæden er bare lige mig, og så de armbånd med læder og sten er bare super .
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Altså, det kan godt være jeg ikke hører til de helt helt unge, men jeg synes den kæde med de sorte frynser er HELT fantastisk. DEN bliver jeg HELT klart nødt til at abe efter 
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Den grønne halskæde og øreringene er bare så smukke

-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Jeg er vild med alle dine smykker.
Sikke kreativ du lige blev.
Og jeg er helt vild med at du har viklet lidt guldsnor rundt om de malakitter. Det ser vildt godt ud.
Og jeg er helt vild med at du har viklet lidt guldsnor rundt om de malakitter. Det ser vildt godt ud.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
ja de er rigtig fede de frynse kæder.. men hvordan har du fået frynserne til at sidde?? har du bare limet dem i hætten. eller??
og de sidste øreringe er så lækre de guld mellemperler/skåle der er lidt flade/skæve i det er de også fra din webshop???
og de sidste øreringe er så lækre de guld mellemperler/skåle der er lidt flade/skæve i det er de også fra din webshop???
Tak for alle jeres søde kommentarer.
Ja, mellem perlerne i øreringene har jeg i shoppen, de går som varmt brød, så jeg har lige bestilt en ordenlig portion, jeg afventer svar på om de kan levere dem i sølv også.
Frynserne i halskæderne er simpelhen 10 stk ruskindssnørre, i den længde man ønsker, mine er ca. 8 cm. Så vikler man stærk sytråd omkring snørrerne, meget tæt på kanten, så kommer man en perlestilk men en lille seedbed perle, eller en knop, op igennem frynsen, limer grundigt, og putter den i en stor enderør/tulipan. Så kan man pynte med en perle, eller hvad man nu syntes, og til sidst laves et øje eller en vikling, til at sætte en oring i til kæden.
I er meget velkomne til at kopiere, det har jeg jo selv gjordt, og man skal da lade sig inspirere.
Læderarmbånde er altså gummiarmbånd
, og det er også nogen jeg har neglet ideen fra herinde
, men jeg tror ikke det gør noget, jeg syntes ihvertfald at det er skønt at der er nogen der lader sig inspirere af mine ting

Ja, mellem perlerne i øreringene har jeg i shoppen, de går som varmt brød, så jeg har lige bestilt en ordenlig portion, jeg afventer svar på om de kan levere dem i sølv også.
Frynserne i halskæderne er simpelhen 10 stk ruskindssnørre, i den længde man ønsker, mine er ca. 8 cm. Så vikler man stærk sytråd omkring snørrerne, meget tæt på kanten, så kommer man en perlestilk men en lille seedbed perle, eller en knop, op igennem frynsen, limer grundigt, og putter den i en stor enderør/tulipan. Så kan man pynte med en perle, eller hvad man nu syntes, og til sidst laves et øje eller en vikling, til at sætte en oring i til kæden.
I er meget velkomne til at kopiere, det har jeg jo selv gjordt, og man skal da lade sig inspirere.
Læderarmbånde er altså gummiarmbånd