Weekendens produktion
Redaktør: rumlebumle
Hold da op hvor er de flotte dine smykker som altid ,og jeg vil lige høre om du også kan lave 2 kattetegn ligesom hundetegnet men med GIZMO og LUNA og med samme pote tegn og med tlfnr på bagsiden for så vil jeg gerne bestille det hos dig
og evt pris 
-
Anne Marthin
- Opal

- Geografisk sted: Als
Ja, super skønne smykker
Jeg er vild med dit "bankeri" og glæder mig til mine hjerter
Whau - hvor har du været flittig
Super flotte smykker - og dejligt vedhæng med flouritten
Er det oxideret sølv, der er i bestiller sættet? - det ser super godt ud
Super flotte smykker - og dejligt vedhæng med flouritten
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Du har godt nok været kreativ i weekenden. Men det er flotte smykker som altid.
Når du vikler, bruger du så en wig jig eller nøjes du med dine tænger?
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Det kan jeg sagtens ja. Hvor store må de være? Tænker de skal være lidt mindre end hundetegnene. De er cirka 4cm i diameter, er det for stort til katte? Har nogle mindre tal stempler på vej hjem, kan evt lave dem mindre med dem.lisbeth skrev:Hold da op hvor er de flotte dine smykker som altid ,og jeg vil lige høre om du også kan lave 2 kattetegn ligesom hundetegnet men med GIZMO og LUNA og med samme pote tegn og med tlfnr på bagsiden for så vil jeg gerne bestille det hos dig![]()
og evt pris
I 4cm i diameter koster de 80kr stk og laver vi dem ned i 3cm i diamter kan jeg gøre det for 70kr stk.
Nå ja, dem skal vi da også viseAnne Marthin skrev:Ja, super skønne smykker![]()
Har lavet fine hjerter til Anne Martin

Nej det er bare oxideret kobber der har været en tur i tromlen, det skinder næsten som sølvLise skrev:Whau - hvor har du været flittig![]()
Super flotte smykker - og dejligt vedhæng med flouritten![]()
Det er lidt forskelligt. Som regel bruger jeg wiggen når jeg laver øreringe, for det er ski svært at få dem helt ens ellers. Men nogen gange er jeg for doven til at finde den frem. Det var tilfældet med det jeg har lavet herCharlottes skrev:Du har godt nok været kreativ i weekenden. Men det er flotte smykker som altid.![]()
Det er altså også sjovt at banke g save. Det er en dejlig af veksling fra wire nusseriet. Det er godt med nogle store armbevægelser ind i mellemAnne Marthin skrev: Jeg er vild med dit "bankeri"