Nu får forummets medlemmer 10% RABAT hos Cyberimport

Hvis du har en forretning, er du velkommen til at liste dine gode tilbud her.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
nejjjj, hvor dejligt :dance: , eller UPS.....så går det ud over pengepungen igen. :naughty:

Tak for det Lene - stor krammer !! :x-
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Kirsten
Safir
Safir
Geografisk sted: Næstved
Super flot - det skal der nok blive brug for .... også selvom jeg lige har bestilt og modtaget .... :))
Mvh
Kirsten

:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Pia
Opal
Opal
lene skrev:Hvor er det skønt med de positive kommentarer, men lidt procenter er jo også altid godt :x- :ymhug:

Lidt procenter? jeg synes 10% er meget flot - og et eller andet sted må jeg spørge: jamen, hvad med din avance? :whistle:
Billede LOKE'S GHOST
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Super flot tilbud Lene :ymhug:

Det skal formentlig nok give flere kunder hos dig :-bd
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Tak for alle jeres glade/positive kommentarer. Ja, jeg håber da at i vil benytte vores shop :D det ved jeg godt at mange af jer gør alligevel,og jeg syntes da at jeg gerne ville tilgodese alle i skønne perlepiger med lidt rabat. Vores avance er fin nok, selv med rabatten, man sætter jo lidt til på gyngerne, og tjener på karussellerne, som der var en der sang/sagde engang, sådan må det være, men jeg er godt tilfreds. :x- og hvis i også er det, ja, så kan det sørme da ikke være bedre. :ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
mace
Safir
Safir
sikke en god nyhed, det er sørme flot af dig, og 10% er sørme flot :clap: :ymhug:
Brugeravatar
Jas
Perle
Perle
Geografisk sted: Amager
Kontakt:
Det er da flot gjort af dig :-D

Shoppe shoppe :ymparty:

Jas
Var der nogen der sagde perler!!... Så er jeg på :D
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Lene jeg har lige lavet en bestilling hos dig ,men jeg ved ikke om jeg har betalt 2 gange for det ville ikke vise websiden?
Og lækkert med rabatten :clap: ;)-
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
lisbeth skrev:Lene jeg har lige lavet en bestilling hos dig ,men jeg ved ikke om jeg har betalt 2 gange for det ville ikke vise websiden?
Og lækkert med rabatten :clap: ;)-
Tak for din ordre Lisbeth :x- Den er kun gået igennem en gang, men du har glemt at skrive sffa i rabatfeltet, men jeg ved jo hvem du er :D så du har fået rabatten, men for i andre der læser dette, husk venligst at skrive sffa i rabatfeltet, det kan jo være at jeg ikke lige er opmærksom på at det er en herinde fra der bestiller, og det er også nemmere at håndtere mht når jeg skal trække pengene/tilbageføre for rabatten :ymhug: :x-
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Tak Lene jeg mente jeg havde skrevet der hvor der står rabat kode :doh: men tusind tak Lene :clap:
Billede I LOVE CATS
Besvar