Side 2 af 2

Re: Lidt nye sten...

: tors 1. jul 2010 10:33
af Danagonia
Lise Sonne skrev:Super lækre sten Camilla, surt med de beskadigede X( :(( . Kun for min nysgerrigheds skyld : hvorfor har du købt perler hos Ravstedhus, dig som er super ebayshopper ? :doh: ;) :)) :))
Vi bor jo rimelig tæt på Ravstedhus, så vi var lige et smut derinde helt tilfældigt, og så røg de i kurven :-D Noget skal man jo have med sig...

Re: Lidt nye sten...

: tors 1. jul 2010 10:34
af Danagonia
Havfruen skrev:Du kan slibe dem med sandpapir i vand og starte med groft og så finer og finer men du skal have dem under vand hele tiden. Du kan også være hældig at der er nogen som har en elektrisp sliber sten med forskellig finheder. hvis du finder en der har det tager det ikke lang tid. og det er nogle flotte sten du har købt
Ok, vil jeg forsøge...

Re: Lidt nye sten...

: tors 1. jul 2010 21:24
af mace
Sikke nogen lækre ting du har købt, glæder mig til at se hvad du laver med dem.

Re: Lidt nye sten...

: fre 2. jul 2010 18:15
af Lise
Whau - sikke nogle lækre sten, du har købt :x- :x- :x-

Jeg glæder mig til at se, hvad du få lavet, og forhåbentlig får du også noget smukt ud af de knækkede sten :-bd :-bd :-bd