Side 2 af 2

Re: Bytte-Bytte desværre forsinket

: tors 12. aug 2010 10:35
af Smykkeunivers
Rigtig god bedring også fra mig @};-

Re: Bytte-Bytte desværre forsinket

: lør 14. aug 2010 07:31
af sisterunika
Rigtig rigtig rigtig rigtig god bedring.

Re: Bytte-Bytte desværre forsinket

: søn 15. aug 2010 11:25
af Love-Shopping
Du ønskes også rigtig god bedring fra mig af..

Re: Bytte-Bytte desværre forsinket

: søn 15. aug 2010 19:36
af Susanne i nord
Hvordan går det med dig'? håber du får det bedre snart. Krammer til dig.

Re: Bytte-Bytte desværre forsinket

: søn 15. aug 2010 21:20
af ild-smykker.dk
Tak for alle jeres hilsner, det varmer imens det hele er lidt uretfærdigt.
Jeg bliver desværre ikke frisk til perlerier foreløbig :(( så du må meget gerne tage over Susanne :ymhug:

Re: Bytte-Bytte desværre forsinket

: man 16. aug 2010 13:56
af Susanne i nord
ild-smykker.dk skrev:Tak for alle jeres hilsner, det varmer imens det hele er lidt uretfærdigt.
Jeg bliver desværre ikke frisk til perlerier foreløbig :(( så du må meget gerne tage over Susanne :ymhug:
Var nu ikke derfor, ville bare høre om du var ved at få det bedre, bytte bytte kan jo sagtens vente, men vil gerne hjælpe hvis det føles mere rart for dig. Så er der ro til at blive rask.

Re: Bytte-Bytte desværre forsinket

: tirs 31. aug 2010 19:49
af Susanne i nord
Hej Alle, jeg vil gerne stå for dyt dyt skal vi byt i et par måneder, hvis der er stemning for det. Også for at få lidt mere liv ind på forumet.

Ild-smykker håber du får det bedre, 100 ønsker om god bedring, og at det hele bliver mindre uretfærdigt. mange kram herfra til dig.

Re: Bytte-Bytte desværre forsinket

: tirs 31. aug 2010 19:54
af butler
Det lyder godt susanne

Re: Bytte-Bytte desværre forsinket

: tirs 31. aug 2010 20:44
af Love-Shopping
Susanne i nord skrev:Hej Alle, jeg vil gerne stå for dyt dyt skal vi byt i et par måneder, hvis der er stemning for det. Også for at få lidt mere liv ind på forumet.

Ild-smykker håber du får det bedre, 100 ønsker om god bedring, og at det hele bliver mindre uretfærdigt. mange kram herfra til dig.

:dance: