Heavy metal.. nårh nej - gun metal....:o)

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
dejlige ting du igen har fådet lavet. @};- ^:)^
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Smykkeunivers
Opal
Opal
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Jeg vil også tilslutte mig koren - flotte smykker!!!
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Som altid Mette SUPER FLOTTE SMYKKER :-o og jeg er især vild med kæden med sommerfuglen ^:)^ ^:)^ ^:)^
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Taaark piger... :ymhug:

Inspirationen kom bare over mig, da jeg fik købt det gun metal hjem. SÅ skulle der bare laves smykker. :x-
Jeg kunne bare ikke slippe det igen. Og heldigvis har manden også en hobby der fylder meget - så ingen sure miner derfra. :p
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Det kender jeg godt Mette at man ikke kan slippe perlerne og jeg vil også lige sige tillykke med din flotte hj.side :-o som jeg bruger som inspiration :clap:
Billede I LOVE CATS
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Super flotte ting Mette :clap: :clap: - ligesom du sikkert kan genkende nogle ting fra min seneste produktion, så gen-ser jeg med glæde nogle fine ting her og godt sat sammen ;)
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Kontakt:
lisbeth skrev:Det kender jeg godt Mette at man ikke kan slippe perlerne og jeg vil også lige sige tillykke med din flotte hj.side :-o som jeg bruger som inspiration :clap:
Det er bare så skønt, når man får de trips.. Elsker det. :x- he he... Så ser man mig nærmest ikke i flere dage. :p
Hvor dejligt at du kan bruge min hj.side som inspiration. Det er også længe siden du har vist billeder?? ;)-
Lise Sonne skrev:Super flotte ting Mette :clap: :clap: - ligesom du sikkert kan genkende nogle ting fra min seneste produktion, så gen-ser jeg med glæde nogle fine ting her og godt sat sammen ;)
Ja Lise - det er dejligt at man kan "deles" lidt om materialerne.. =))
Og få lavet nye dejlige smykker...
Jeg håber det går godt med salget fra din udstilling... :ymhug:
De bedste hilsner
Mette

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
mace
Safir
Safir
Sikke en masse lækre ting du der har fremstillet :ymhug:
AnqelxDeluxe
Perle
Perle
Ejjj jeg er vild med den med sommerfuglen. Hvor kan man købe den?! Elsker jo sommerfugle :)
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Kontakt:
AnqelxDeluxe skrev:Ejjj jeg er vild med den med sommerfuglen. Hvor kan man købe den?! Elsker jo sommerfugle :)
Den er fra tomato lagersalget. Det er alt det sorte faktisk. :D
De bedste hilsner
Mette

Besvar