Heavy metal.. nårh nej - gun metal....:o)
Redaktør: rumlebumle
dejlige ting du igen har fådet lavet.

Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Jeg vil også tilslutte mig koren - flotte smykker!!!
Taaark piger...
Inspirationen kom bare over mig, da jeg fik købt det gun metal hjem. SÅ skulle der bare laves smykker.
Jeg kunne bare ikke slippe det igen. Og heldigvis har manden også en hobby der fylder meget - så ingen sure miner derfra.
Inspirationen kom bare over mig, da jeg fik købt det gun metal hjem. SÅ skulle der bare laves smykker.
Jeg kunne bare ikke slippe det igen. Og heldigvis har manden også en hobby der fylder meget - så ingen sure miner derfra.
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Super flotte ting Mette
- ligesom du sikkert kan genkende nogle ting fra min seneste produktion, så gen-ser jeg med glæde nogle fine ting her og godt sat sammen 
Det er bare så skønt, når man får de trips.. Elsker det.lisbeth skrev:Det kender jeg godt Mette at man ikke kan slippe perlerne og jeg vil også lige sige tillykke med din flotte hj.sidesom jeg bruger som inspiration
Hvor dejligt at du kan bruge min hj.side som inspiration. Det er også længe siden du har vist billeder??
Ja Lise - det er dejligt at man kan "deles" lidt om materialerne..Lise Sonne skrev:Super flotte ting Mette![]()
- ligesom du sikkert kan genkende nogle ting fra min seneste produktion, så gen-ser jeg med glæde nogle fine ting her og godt sat sammen
Og få lavet nye dejlige smykker...
Jeg håber det går godt med salget fra din udstilling...
De bedste hilsner
Mette
Mette
-
AnqelxDeluxe
- Perle

Ejjj jeg er vild med den med sommerfuglen. Hvor kan man købe den?! Elsker jo sommerfugle 
Den er fra tomato lagersalget. Det er alt det sorte faktisk.AnqelxDeluxe skrev:Ejjj jeg er vild med den med sommerfuglen. Hvor kan man købe den?! Elsker jo sommerfugle
De bedste hilsner
Mette
Mette