Side 2 af 8

Re: Dyt dyt skal vi byt september 2010

: lør 4. sep 2010 08:17
af Susanne i nord
Gør lige opmærksom på at byt byt er igang igen. Og der er deadline for tilmelding snart.

Re: Dyt dyt skal vi byt september 2010

: lør 4. sep 2010 15:57
af butler
Jeg er også med. sEnder lige Pb senere

Re: Dyt dyt skal vi byt september 2010

: man 6. sep 2010 09:01
af Lise Sonne
Jeg vil også gerne være med igen

Re: Dyt dyt skal vi byt september 2010

: man 6. sep 2010 15:34
af ild-smykker.dk
Dejligt at se, at I er kommet igang med bytteriet :)- Jeg springer af gode grunde over denne gang, men håber at være klar til næste ombæring. Glæder mig til at følge med fra sidelinjen ;)-

Re: Dyt dyt skal vi byt september 2010

: man 6. sep 2010 17:58
af Susanne i nord
ild-smykker.dk skrev:Dejligt at se, at I er kommet igang med bytteriet :)- Jeg springer af gode grunde over denne gang, men håber at være klar til næste ombæring. Glæder mig til at følge med fra sidelinjen ;)-
Håber du får det bedre.
God bedring, knus og kram

Re: Dyt dyt skal vi byt september 2010

: tirs 7. sep 2010 08:35
af Susanne i nord
Så har jeg sat med papirlapper og trukket en modtager til hver deltager. og sendt beskeder ud med hvem der skal sende til hvem.

100% tilfældigt. Bliver spændende.... ;-)

Re: Dyt dyt skal vi byt september 2010

: tors 9. sep 2010 15:00
af Susanne i nord
Så fik jeg sendt perler.

Re: Dyt dyt skal vi byt september 2010

: tors 9. sep 2010 17:44
af Susanne i nord
Så at der stadig lå en besked jeg havde sendt i min udbakke selvom jeg sendte tirsdag. Hvis der er nogen der ikke har fået en adresse at sende til endnu. Så giv lige besked, så e-mailer jeg istedet.

Re: Dyt dyt skal vi byt september 2010

: fre 10. sep 2010 23:15
af Charlottes
Hvis den ligger i din udbakke har du sendt den. Personen har bare ikke åbnet den. ;)-

Re: Dyt dyt skal vi byt september 2010

: lør 11. sep 2010 16:28
af Susanne i nord
Åh hvor rart, blev helt nervøs for jeg havde lavet ged i det :-)