Side 2 af 8
Re: Dyt dyt skal vi byt september 2010
: lør 4. sep 2010 08:17
af Susanne i nord
Gør lige opmærksom på at byt byt er igang igen. Og der er deadline for tilmelding snart.
Re: Dyt dyt skal vi byt september 2010
: lør 4. sep 2010 15:57
af butler
Jeg er også med. sEnder lige Pb senere
Re: Dyt dyt skal vi byt september 2010
: man 6. sep 2010 09:01
af Lise Sonne
Jeg vil også gerne være med igen
Re: Dyt dyt skal vi byt september 2010
: man 6. sep 2010 15:34
af ild-smykker.dk
Dejligt at se, at I er kommet igang med bytteriet

Jeg springer af gode grunde over denne gang, men håber at være klar til næste ombæring. Glæder mig til at følge med fra sidelinjen

Re: Dyt dyt skal vi byt september 2010
: man 6. sep 2010 17:58
af Susanne i nord
ild-smykker.dk skrev:Dejligt at se, at I er kommet igang med bytteriet

Jeg springer af gode grunde over denne gang, men håber at være klar til næste ombæring. Glæder mig til at følge med fra sidelinjen

Håber du får det bedre.
God bedring, knus og kram
Re: Dyt dyt skal vi byt september 2010
: tirs 7. sep 2010 08:35
af Susanne i nord
Så har jeg sat med papirlapper og trukket en modtager til hver deltager. og sendt beskeder ud med hvem der skal sende til hvem.
100% tilfældigt. Bliver spændende.... ;-)
Re: Dyt dyt skal vi byt september 2010
: tors 9. sep 2010 15:00
af Susanne i nord
Så fik jeg sendt perler.
Re: Dyt dyt skal vi byt september 2010
: tors 9. sep 2010 17:44
af Susanne i nord
Så at der stadig lå en besked jeg havde sendt i min udbakke selvom jeg sendte tirsdag. Hvis der er nogen der ikke har fået en adresse at sende til endnu. Så giv lige besked, så e-mailer jeg istedet.
Re: Dyt dyt skal vi byt september 2010
: fre 10. sep 2010 23:15
af Charlottes
Hvis den ligger i din udbakke har du sendt den. Personen har bare ikke åbnet den.

Re: Dyt dyt skal vi byt september 2010
: lør 11. sep 2010 16:28
af Susanne i nord
Åh hvor rart, blev helt nervøs for jeg havde lavet ged i det
