Dyt dyt skal vi byt september 2010

Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Indlæg: 1215
Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Hej, jeg melder mig gerne til at stå for en omgang bytte imens jeg er på barsel.

Lad os få lidt ekstra gang i den herinde.

Regler:
1. Du skal sende minimum 12 perler
2. Du må sende alt undtagen plastik .
3. Det du sender skal være i en god kvalitet, og noget du selv ville arbejde med.
4. Perlerne sendes til en modtager, som laver et eller flere smykker ud af dem.
5. Du skal vedlægge en seddel med indholdet af din forsendelse.
6. Vi gætter til slut, hvem der har sendt til hvem.

Husk:
1. At, skrive SFFA på kuverten.
2. At, frankere kuverten korrekt, da der jo ikke er afsenderadresse på.

Meld jer til her i tråden og send jeres adresseoplysninger til mig i en PB, så "ryster jeg posen" og sender modtagerens oplysninger til jer.
Da det er første gang jeg står for dette er jeg nødt til at få adresser fra alle der ønsker at deltage.

Deadline for til melding er mandag d. 06 2010
Deadline for afsendelse af materialer er mandag d. 13. september 2010
Deadline for upload af billede af materialer og smykker er mandag d. 04. oktober 2010
Send meget gerne et billede af de modtagne perler før sidste frist, så vi kan se, hvad du har har at arbejde med.

Glæder mig til at se hvad vi får ud af denne udfordring.


Deltagere med adresse:

Anna-Edith, Har vist billeder
Shawnee har vist billeder
Jeanette har vist billeder
Love-Shopping.har vist billeder
Susanne i nord, har vist billeder
Dimsedutten, har vist billeder
Lise Sonne, har vist billeder.
Butler, har vist billeder.

Deltagere jeg mangler adresse fra:
Ingen
Senest rettet af Susanne i nord tirs 5. okt 2010 10:06, rettet i alt 8 gange.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Love-Shopping
Opal
Opal
Indlæg: 620
Tilmeldt: man 1. mar 2010 20:11
:dance: Jeg vil gerne være med.
Knus fra Katja
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Indlæg: 1215
Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Vil lige huske på at jeg er nødt til at få en PB fra alle med adresse, da jeg ikke har en eneste.

Knus og kram.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Love-Shopping
Opal
Opal
Indlæg: 620
Tilmeldt: man 1. mar 2010 20:11
Susanne i nord skrev:Vil lige huske på at jeg er nødt til at få en PB fra alle med adresse, da jeg ikke har en eneste.

Knus og kram.
Self ;)-
Knus fra Katja
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Indlæg: 963
Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
jeg er også med :-D :-D har sendt en pb
Senest rettet af anna-edith ons 1. sep 2010 08:26, rettet i alt 1 gang.
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Indlæg: 986
Tilmeldt: tors 5. mar 2009 16:10
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Jubiii - Jeg er også med igen... :D
PB på vej til dig....
De bedste hilsner
Mette


:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
jeanette
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 132
Tilmeldt: man 6. apr 2009 18:35
Geografisk sted: midtjylland
Jubii, godt initiativ susanne :dance:
jeg er med!
dimsedutten
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 132
Tilmeldt: søn 27. sep 2009 05:49
Geografisk sted: Frederiksberg
er gået lidt i stå med smykkerne, så lidt udfordring ville være fint... jeg er på!!!
pb sendt.
Mange perlehilsner Ann
Billede
butler
Opal
Opal
Indlæg: 1463
Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
også her
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Indlæg: 1215
Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
dimsedutten skrev:er gået lidt i stå med smykkerne, så lidt udfordring ville være fint... jeg er på!!!
pb sendt.
Jeg har desværre ikke modtaget din PB. prøv at sende igen.
butler skrev:også her
Jeg mangler din adresse


Dejligt at der er så mange der er med på lidt sjov.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Besvar