Hej, jeg melder mig gerne til at stå for en omgang bytte imens jeg er på barsel.
Lad os få lidt ekstra gang i den herinde.
Regler:
1. Du skal sende minimum 12 perler
2. Du må sende alt undtagen plastik .
3. Det du sender skal være i en god kvalitet, og noget du selv ville arbejde med.
4. Perlerne sendes til en modtager, som laver et eller flere smykker ud af dem.
5. Du skal vedlægge en seddel med indholdet af din forsendelse.
6. Vi gætter til slut, hvem der har sendt til hvem.
Husk:
1. At, skrive SFFA på kuverten.
2. At, frankere kuverten korrekt, da der jo ikke er afsenderadresse på.
Meld jer til her i tråden og send jeres adresseoplysninger til mig i en PB, så "ryster jeg posen" og sender modtagerens oplysninger til jer.
Da det er første gang jeg står for dette er jeg nødt til at få adresser fra alle der ønsker at deltage.
Deadline for til melding er mandag d. 06 2010
Deadline for afsendelse af materialer er mandag d. 13. september 2010
Deadline for upload af billede af materialer og smykker er mandag d. 04. oktober 2010
Send meget gerne et billede af de modtagne perler før sidste frist, så vi kan se, hvad du har har at arbejde med.
Glæder mig til at se hvad vi får ud af denne udfordring.
Deltagere med adresse:
Anna-Edith, Har vist billeder
Shawnee har vist billeder
Jeanette har vist billeder
Love-Shopping.har vist billeder
Susanne i nord, har vist billeder
Dimsedutten, har vist billeder
Lise Sonne, har vist billeder.
Butler, har vist billeder.
Deltagere jeg mangler adresse fra:
Ingen
Dyt dyt skal vi byt september 2010
Redaktør: rumlebumle
- Susanne i nord
- Opal

- Indlæg: 1215
- Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Senest rettet af Susanne i nord tirs 5. okt 2010 10:06, rettet i alt 8 gange.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
-
Love-Shopping
- Opal

- Indlæg: 620
- Tilmeldt: man 1. mar 2010 20:11
Knus fra Katja
- Susanne i nord
- Opal

- Indlæg: 1215
- Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Vil lige huske på at jeg er nødt til at få en PB fra alle med adresse, da jeg ikke har en eneste.
Knus og kram.
Knus og kram.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
-
Love-Shopping
- Opal

- Indlæg: 620
- Tilmeldt: man 1. mar 2010 20:11
SelfSusanne i nord skrev:Vil lige huske på at jeg er nødt til at få en PB fra alle med adresse, da jeg ikke har en eneste.
Knus og kram.
Knus fra Katja
- anna-edith
- Opal

- Indlæg: 963
- Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
jeg er også med
har sendt en pb
Senest rettet af anna-edith ons 1. sep 2010 08:26, rettet i alt 1 gang.
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk
Jubiii - Jeg er også med igen...
PB på vej til dig....
PB på vej til dig....
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
-
dimsedutten
- Smaragd

- Indlæg: 132
- Tilmeldt: søn 27. sep 2009 05:49
- Geografisk sted: Frederiksberg
også her
- Susanne i nord
- Opal

- Indlæg: 1215
- Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Jeg har desværre ikke modtaget din PB. prøv at sende igen.dimsedutten skrev:er gået lidt i stå med smykkerne, så lidt udfordring ville være fint... jeg er på!!!
pb sendt.
Jeg mangler din adressebutler skrev:også her
Dejligt at der er så mange der er med på lidt sjov.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
