Lidt nyt igen
Redaktør: rumlebumle
Dejlige ting du igen har lavet. Og jeg tror at det er for at sommeren nu er ved at være forbi så får man du lyst til igen at sysle med de inden dørs ting og så bliver man mer kreativ med de ting der ikke skal laves ude . nu er det ved at være mørkt og vi kryber i hygge skjul.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Bladet har jeg købt her nede i byen hos den " lille perlepusher " og uglerne mener jeg er fra Mazy
Tak for rosen allesammen
Hvis nogen gerne vil have et blad, køber jeg det gerne og sender det til jer. Jeg mener det kostede 20,- kr.
Tak for rosen allesammen
Hvis nogen gerne vil have et blad, køber jeg det gerne og sender det til jer. Jeg mener det kostede 20,- kr.
Det mener jeg. Får derned i morgen efter arbejde og skriver så lige til dig . OK
Pia, så har jeg hentet blade til dig. Hvis du lige sender add, sender jeg dem på mandag. Ved ikke endnu hvad porto bliver, for jeg går på posthuset med dem, såoverfører du bare bagefter.
Håber så de gør det rigtigt.
hvis andre skal have nogle har jeg 4 stk blade mere.
Håber så de gør det rigtigt.
hvis andre skal have nogle har jeg 4 stk blade mere.

LOKE'S GHOST