Nyt perletræf den 3 oktober

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

dimsedutten
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Frederiksberg
hey jeg er ny jeg var ikke med sidst... :doh:
men ja der må da sidde nogle andre nye der ude... jeg kan da ikke være den eneste?????
rumlebumle skrev:Er der slet ikke nogen nye der har lyst til at komme med. Jeg tror det bliver super hyggeligt. Vi har kun mødtes én gang før, samlet, så vi kender heller ikke hinanden så godt endnu.. :D :D Andet end herinde fra når vi kagler løs.. =))
Mange perlehilsner Ann
Billede
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Det betyder da ikke noget man er ny, jeg har også kun set de andre en gang, så jeg synes bare du skulle møde op det er veldig hyggeligt
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Ja vi har det bare så hyggelig allesammen og Anna-Edith jeg glæder mig til kanelstang MUMS for jeg er kagefreak :x-
Billede I LOVE CATS
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
dimsedutten skrev:hey jeg er ny jeg var ikke med sidst... :doh:
men ja der må da sidde nogle andre nye der ude... jeg kan da ikke være den eneste?????
rumlebumle skrev:Er der slet ikke nogen nye der har lyst til at komme med. Jeg tror det bliver super hyggeligt. Vi har kun mødtes én gang før, samlet, så vi kender heller ikke hinanden så godt endnu.. :D :D Andet end herinde fra når vi kagler løs.. =))
Jamen for mig er du ikke længere "ny" jeg har både set dig og du har jo været læææææænge her på foraet, så undskyld jeg lige missede dig i min søgen efter flere perleglade tøser =)) =)) =)) . Jeg lover jeg ALDRIG glemmer dig mere.. 8-} . Lyder det ikke lidt som en kærlighedserklæring? :)) :))
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Lotte - jeg vil også gerne melde mig til perletræf - tager en kasse bytte/overskuds/hvad tænkte jeg egentlig, da jeg bestilte disse perler med :think: , (men undrer mig over at kun Lisbeth må kramme manden - er det fordi manden ikke kan lide det eller er det dig, som bliver :angry-screaming: ) :)) :)) =))
Glæder mig til at møde andre perletosser 8-} 8-}
rumlebumle
Opal
Opal
Jeg vil da ikke have alle de damer skal gramse på min mand.. =)) =)) =)) .. og jeg tænker han nok ville blive en smule forlegen, men prøv det, prøv det.. :D :D :D
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
:)) :)) :)) Lotte jeg prøver på tirsdag. :whistle: :whistle:
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
rumlebumle
Opal
Opal
Ha Ha, ja det kan du da lige tage og gøre =))
rumlebumle
Opal
Opal
Uh uh uh, nu er der ikke mange dage til vi ses..

Er der nogen på falderebet der gerne vil komme, så giv en melding. Jeg håber I allesammen har fået ordnet transport mellem jer, ellers må I lige give et pip.
Love-Shopping
Opal
Opal
Havde det bare lagt i nærheden af mig, så var jeg med glæde kommet.
Knus fra Katja
Besvar