Butler, du laver da i hverfald os nogen fantastiske smykker, det har jeg da i hverfald set
Amio
Redaktør: rumlebumle
-
Love-Shopping
- Opal

Jeg er der også, kh - smykker.
Butler, du laver da i hverfald os nogen fantastiske smykker, det har jeg da i hverfald set
Knus fra Katja
-
AnqelxDeluxe
- Perle

Jamen er der nogen der har solgt noget derinde?
-
Love-Shopping
- Opal

Ja, jeg har selv solgt 4 smykker. 1 halskæde, 1 par øreringe, og 2 armbånds ure.AnqelxDeluxe skrev:Jamen er der nogen der har solgt noget derinde?
Knus fra Katja
Jeg er på som Hugins
jeg synes det er rigtigt godt at se hvad der laves rundt omkring i hobbydanmark- det er et fint og lidt anerledes supplement til andre sites og jeg håber det ikke ender i underbud, som det er sket andre steder.
jeg synes det er rigtigt godt at se hvad der laves rundt omkring i hobbydanmark- det er et fint og lidt anerledes supplement til andre sites og jeg håber det ikke ender i underbud, som det er sket andre steder.
LOKE'S GHOST-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Har lige fået taget mig sammen til at oprette mig som Mummy in the Cave 
Tænker på - Hvad nu hvis man kommer til at sælge et smykke hjemmefra, som er lagt ind på Amio???
Ligeledes kan jeg ikke forstå fragtreglerne. Betyder det at det koster x antal kroner ved forsendelse af 1 smykke og evt mindre x antal kr ved forsendelse af 2 smykker
Er nok lidt tungnem

Ligeledes kan jeg ikke forstå fragtreglerne. Betyder det at det koster x antal kroner ved forsendelse af 1 smykke og evt mindre x antal kr ved forsendelse af 2 smykker
Er nok lidt tungnem
-
Love-Shopping
- Opal

HVis du sælger et smykke hjemmefra - Så går du bare ind på amio, og taget din vare af salså sætter den som Offline.butler skrev:Tænker på - Hvad nu hvis man kommer til at sælge et smykke hjemmefra, som er lagt ind på Amio???![]()
![]()
Er nok lidt tungnem![]()
![]()
![]()
Jeg har sat alle mine smykker til salg med den pris, så forsendelsen er inkl.
Du skal jo selv ind og vælger om du vil lage en forseldelses pris, eller om alle dine priser skal være inkl..
Knus fra Katja
hmmm hmmmm hvad er Amio ?? ... er det "kun" for momsregistrede eller er det også for os "småfolk" som ikke laver så
mange ting ....
Forklar forklar - gerne udførligt for fattesvage som mig ...

mange ting ....
Forklar forklar - gerne udførligt for fattesvage som mig ...
Mvh
Kirsten
:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Kirsten
:::::::::::::::::::::
Carpe diem