Leg med kamera

Her kan du fortælle om alle de andre hobbyer som du evt. har, det kan være at sy, strikke, male, eller noget helt andet

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Nej det rigtigt, men C er ikke så meget for halskæde ideen... Så nu må vi se :-D Ville også gerne lave noget ætset noget måske
Joanna
Perle
Perle
Flotte og fantasifulde fe-kjoler.

Fortæl mig lige - laver din mor middelalder? Synes, jeg har set hende før...

Knus Joanna
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
De fe kjoler er helt fantastiske dem skulle i laver nogle flere af.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Geografisk sted: Randers
Problem løst: i får da bare en tatoo som du har designet med eventyrlige snirkler..begge 2. Så er den ski slået Camilla;-)
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
vase skrev:Problem løst: i får da bare en tatoo som du har designet med eventyrlige snirkler..begge 2. Så er den ski slået Camilla;-)
Ha ha... Der er vist ingen af os der er tatoo typer :-D
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Dejlige bryllups billeder os Camilla...

Dælme rart at se flere der gør dagen til det DE ønsker i stedet for at følge massernes ideer om hvad man skal (og bruger en halv milliard af ens hårdt opsparrede penge)

Jeg havde godt nok ikke brudekjole på, kiggede langt og længe efter en fe agtig kjole/bluse ting, fandt en halv en (uden ærmer :P) åhhe jo og så sku den lige kunne bære at jeg var 20 uger henne med bettefisen, havde jo fastsat datoen da jeg så blev gravid, hva 14 dage efter? en uge... eeh... ja der kan man bare se troede det ville ta nogen tid at få gang i babystøvet, men næææh.. åh ja og så var det i November, optimalt set så skulle det lige ha ligget et fint lag sne osv... men en dejlig dag der markerede 7½ års kærlighed og mange år fremover.
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Joanna skrev:Flotte og fantasifulde fe-kjoler.

Fortæl mig lige - laver din mor middelalder? Synes, jeg har set hende før...

Knus Joanna
Hun er da med i Horsens, hvor hun ofte er klædt ud. Så det kan sagtens være du har set hende...
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Dejligt at læse i det her indlæg. Alle de bryllupsminder, var i brudekjole, og blev gift på rådhuset. og festen holdt vi i forældrenes have i et stort fest telt, var et dejligt "lille" imtimt bryllup.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Susanne i nord skrev:Dejligt at læse i det her indlæg. Alle de bryllupsminder, var i brudekjole, og blev gift på rådhuset. og festen holdt vi i forældrenes have i et stort fest telt, var et dejligt "lille" imtimt bryllup.
Må vi ikke se billeder :-D
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Vores fest telt.
Billede
Billede
Mig og min Skat foran rådhuset efter vielsen.
Billede
Billede
Lidt senere på aftenen.
Billede
Og jeg kom ud og danse brudevals hvilket jeg ikke regnede med.
Billede
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Besvar