Nyt armbånd fra mig :D Ris og Ros tak :D

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
thecobra
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Ringsted, Danmark
Kontakt:
Mange tak for både ris og ros. er virkelig glad for endelig at få noget ris :D på det andet forum tør folk ikke rigtig sige noget hvis de har noget negativt.. men hvordan kan men så lærer noget?? :S

Er meget glad for jeres komplementer :D
Mange perle hilsner fra Jacqueline :D
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Jeg er også glad for at folk vil give deres mening til kende det får vi nemlig alle mest ud af, ;;) især når der bliver bet om at der skal komme noget konstraktivt ud af det. :whistle: Så længe det bliver gjort i en god tone er kretik ikke negativt. ;;) og vi har alle en forskelig smag og det skal vi blive ved med at have for ellers bliver det en kedelig side at være inde på i-) . På den anden smykke side kunne jeg aldrig finde på at komenter på noget som ikke lige var min stil for så får man det glatte lag :ymtongue: . Her inde er det helt ok når vi gør det sobert ^:)^ . Og det er dejligt for det kan være med til at vi alle bliver beder til det vi gerne vil nemlig at lave unikasmykker for folket. 8-} :ymparty:
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
thecobra
Smaragd
Smaragd
Kontakt:
Havfruen skrev:Jeg er også glad for at folk vil give deres mening til kende det får vi nemlig alle mest ud af, ;;) især når der bliver bet om at der skal komme noget konstraktivt ud af det. :whistle: Så længe det bliver gjort i en god tone er kretik ikke negativt. ;;) og vi har alle en forskelig smag og det skal vi blive ved med at have for ellers bliver det en kedelig side at være inde på i-) . På den anden smykke side kunne jeg aldrig finde på at komenter på noget som ikke lige var min stil for så får man det glatte lag :ymtongue: . Her inde er det helt ok når vi gør det sobert ^:)^ . Og det er dejligt for det kan være med til at vi alle bliver beder til det vi gerne vil nemlig at lave unikasmykker for folket. 8-} :ymparty:

Nemlige lige mine ord... jeg er faktisk rigtig rigtig træt af den anden side og er rigtig ked af jeg ikke kan fortælle de andre på siden om denne side... selve bare tonen her inde er mere hyggeligt. den måde folk er mod hinanden også føler jeg at kreativiten og lysten til at lave smykker blir større ved denne side.. :D den anden tynger sådan lidt ned syntes jeg..
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Det er fordi der er så mange regler og restriktioner. Her betragter vi alle som voksne mennesker, som godt selv kan finde ud af at holde god ro og orden. Der har kun været en gang hvor der var noget " kævl " og det var ikke sket hvis brugere fra det andet forum havde ladet være med at blande sig. Kævlen var nemlig ikke mellem os flittige brugere her.
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Det har I fuldstændig ret i :ymhug: jeg føler mig også meget bedre hjemme her i dette forum og skriver meget mere herinde også om vores hverdag herhjemme og madindlæg og andre hobbyer osv.og vi laver også meget sjov herinde ;)- det gør jeg ikke på det andet forum for der har jeg ikke lyst til det og her kan vi tale om alt muligt mellem himmel og jord og jeg syntes det er så dejligt at Lene prøver at bestille forskellige varer hjem som vi spørger om og vupti så er det i hendes shop :clap: :clap: :clap: er det ikke dejligt :clap: ;)- :x-
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
thecobra
Smaragd
Smaragd
Kontakt:
lisbeth skrev:Det har I fuldstændig ret i :ymhug: jeg føler mig også meget bedre hjemme her i dette forum og skriver meget mere herinde også om vores hverdag herhjemme og madindlæg og andre hobbyer osv.og vi laver også meget sjov herinde ;)- det gør jeg ikke på det andet forum for der har jeg ikke lyst til det og her kan vi tale om alt muligt mellem himmel og jord og jeg syntes det er så dejligt at Lene prøver at bestille forskellige varer hjem som vi spørger om og vupti så er det i hendes shop :clap: :clap: :clap: er det ikke dejligt :clap: ;)- :x-
Nemlige.. det er lige præcis sådan jeg har :D
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
hehhehe...ja det er rart med sin egen perle pusher !!! fnis !! :))
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Brugeravatar
thecobra
Smaragd
Smaragd
Kontakt:
Linda skrev:hehhehe...ja det er rart med sin egen perle pusher !!! fnis !! :))

HEHE ja nu når vi ikke kan have perletræer i haven... så må vi have en perlepusher :P
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Ja det ville ellers være dejligt med et perletræ ihaven ja Lene er min lille perlepusher og det er da ingen hemmelighed :x- ;)-
Billede I LOVE CATS
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
lisbeth skrev:Ja det ville ellers være dejligt med et perletræ ihaven ja Lene er min lille perlepusher og det er da ingen hemmelighed :x- ;)-

Ja det her forum bliver som narko. Abstinenser, når man ikke kan komme på, eller der ikke har været nogen inde, så " vis nye indlæg " ikke viser noget. :-D :-D
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Besvar