Lidt nyt fra min hånd.

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Det er jo nogle rigtig smukke ting du har lavet - og jeg er dybt beæret over at du har fundet inspirationen hos mig :D ;)-
Godt gået !
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Mange tak for alle roserne. :ymhug:

Mesterværket tog også flere timer at lave. Jeg har aldrig brugt så lang tid på en halskæde men det var tiden værd. Jeg gør det gerne igen (når jeg har shoppet hos Mette idag). :D

Havfruen > Tak for info. :ymhug: Jeg undrede mig også hvad det var men de er smukke. :x- Det synes en af mine veninder desværre også så disse skal klippes op og laves kortere så de passer om hendes håndled og så skal jeg have bestilt nogle hjem til mig selv (sig til hvis nogen vil have et link til sælgeren hos Ebay. Han har op til 15 mm med dem og de er også i andre farver). :)-

Ravnemor > Mange tak. Det er præcis sådan jeg har det når jeg ser LS´s kæder. :)-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Jeg har det jo lidt svært med lilla, men jeg må erkende, at dine lilla armbånd altså ikke er helt tossede :D Og dine bicones er faktisk også meget søde...
HVAD SKER DER MED MIG?!? Billede

Men MESTERVÆRKET er fantastisk. Af en eller anden grund, tænker jeg Cleopatra, når jeg kigger på den.
I sandhed en farao værdig!!! :-D

Den inkasserer en række Ankh: Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede

Billede
Billede
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Mange tak. :D

Jeg kan lige fortælle at armbåndene åbenbart er så pæne at de 2 jeg har vist skal klippes op og laves kortere, og så skal de hjem til en veninde i Jylland, plus min mor så dem. Og hun vil have dem i 2 armbånd plus en halskæde så jeg skal lige have købt 3 strenge mere plus en til mig selv. ;))
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Anne Marthin
Opal
Opal
Geografisk sted: Als
Lækre sager du har bedrevet :clap: :clap: @};- @};- @};- :dance: :dance:
Jeg kan virkelig godt li de perler du har brugt til dine smukke armbånd :x-
(du må også gerne bestille et par strenge med til mig :pray: =)) :pray: )
SKØNNESTE kæde :clap: :clap: :clap: SÅ flot @};- @};- @};-
mace
Safir
Safir
Sikke nogen lækre ting, jeg er vild med den sidste kæde rigtig flot ^:)^
Besvar