Nemlig - Det er til alle de her julegaver, som " kunderne " skal komme og købe. Smykkerne skulle jo se godt ud, eller i hverttilfælde det de hænger pårumlebumle skrev:Ja den anden er da genial, sådan en kunne jeg også godt tænke mig![]()
![]()
. Jeg skal i hvert fald nok lede og give besked hvis jeg finder den, og ellers må du ty til et alternativ.
Must have
Redaktør: rumlebumle
Har lige lavet en hurtig model med de ting jeg har her hjemme.

Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg bruger min skæremaskine, hvor jeg laver visitkortstørrelse, i karton. Kartonen køber jeg i Bilka, helst den med "relief". Så puncher jeg huller i - den er købt i Panduro. De øreringe, som jeg ikke har hængene på mine ny indkøbte kobberhjertestativer, sætter jeg på kartonen og lægger i små plastikposer .... enkelt og billigt.
Man kunne så vælge at trykke et motiv på, eller bruge stempel ....
Man kunne så vælge at trykke et motiv på, eller bruge stempel ....
Mvh
Kirsten
:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Kirsten
:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Super Tak Kirsten, men ønsker alligvel mig den anden på et tidspunkt
det er også altid dejligt at man har noget man kan ønske sig, nogen gange synes jeg at det altid er det sammen man siger til ungerne. Så jeg håber da at du får den. 
Kærlig hilsen