dråber gennemboret på ebay??

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Geografisk sted: Randers
Tak skal du have Blue Raven. [smilie=santa3.gif]

jeg kan se at jeg er blevet forvent ed pris og kvali ved at handle med jer herinde. B-)
Sidste køb var mine til dags dato yndlings dråber-og dem kan jeg overhovedet ikke finde!

Må vist have taget et foto af dem og lagt ind...og skrue lidt op for beløbet..... og kigge i fmg kataloget. :p
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
vase skrev:DET kalder jeg altså god service Charlotte!! med billeder og alt muligt. Mange tak så må jeg kigge igen....(hænger snart på ebay konstant! (fnis).

Kendte iø godt regnbuedråber med vidste ikke at de hed AB så tak for den info også.
Selv tak. ;;) Jeg fik også hjælp da jeg startede med at være derinde. Man er mindre modig i starten. Nu tjekker jeg bare at de sender til Danmark, at de tager paypal og at deres karakter ikke er alt for dårlig og så køber jeg. For hvis tingene ikke kommer frem, så får man pengene tilbage fra Ebay hvis man har sat sagen igang inden de 45 dage. Men det har jeg kun oplevet 1 gang og jeg har efterhånden handlet MANGE gange. Så der er faktisk ikke så store problemer med at handle derinde som man kunne frygte. ;;)
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Du har ret. jeg kan tyyyyydeligt se på mine kontoudtog at jeg er blevet mere modig med at handle... GGG for modig måske. Har kun modtaget en enkelt forsendelse derfra endnu. Og i aftes blev jeg så modig at jeg kom til at købe for over momsgrænsen (80,-kr) hos min indtil videre farvoritsælger. UPS!

Hvad søger du på når du skal købe sten perler el. andet "massivs" materiale??

(ihh jeg glæder mig sådan til at JEG kan lære/hjælpe andre at købe deres hobby på den måde) det er så ærgeligt hvis man går glip af en handel herinde, når man som ny bare mangler ALT. og da slet ikke kan overskue udenlandshandel.
Charlottes
Opal
Opal
Jeg søger bare på det jeg vil have. Dvs som regel søger jeg ikke så meget. Jeg har fundet nogle gode sælgere. Men nogle af dem er så stoppet med at sælge til Danmark fordi de har fået en del dårlige karakterer da vulkanskyen var igang (folk havde åbenbart ikke forståelse for at det tog længere tid for tingene at komme). Men hvis du vil have ametyst dråber, så søger du jo bare på Amethyst drop eller hvad du vil have. ;;)
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Sjovt at du lige skrev det med vulkanen. sad nemlig lige og spekulerede på hvorfor det nu var at nogle af de ikke solgte til dk;-)

Ok så må jeg vel ud med sproget..... men hvad betyder "gems"....jeg troede at det var noget med materialet..(sten?) og kender ikke forskellen på beads, pearls og gems.

da jeg går mere op i facon end selve materialet synes jeg der bliver for begrænset udvalg af den type jeg søger, hvis jeg søger på 1 enkelt stentype. Men det kan selvfølgelig også være at jeg søger for bredt når jeg bare skriver drop......

Har ikke haft fat i mit fmg katalog endnu for at kigge materialer. Til gengæld har jeg i dag fotograferet nogle af mine farvorit dråber pt. de kommer her i tråden senere....en dag;-)
Charlottes
Opal
Opal
Ifølge min ordbog betyder gem ædelsten. Men det tror jeg ikke du skal søge på. Bare søg på drop og så den art du vil have. Som du selv skriver så er det at søge på drop nok for meget på een gang. Så kan du jo bare søge lidt af gangen og evt finde en sælger der har dråber i flere slags sten. :-)
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Charlottes skrev:Ifølge min ordbog betyder gem ædelsten. Men det tror jeg ikke du skal søge på. Bare søg på drop og så den art du vil have. Som du selv skriver så er det at søge på drop nok for meget på een gang. Så kan du jo bare søge lidt af gangen og evt finde en sælger der har dråber i flere slags sten. :-)
Hæ.. jeg har faktisk kigget hele søgning på drop igennem:-0
Men jeg opdagede tilfældigt på ebay.uk (er ellers mest på ebay.com) at hvis jeg skrev et ord mere til søgningen fik jeg andre (jeg ikke havde set) produkter frem:-0
-tror ikke lige at det var drops jeg så det med.......... :think:
Besvar