Taske flet
Redaktør: rumlebumle
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Så slem er jeg dog ikke. Og de kaldenavne havde jeg godt nok ikke hørt før. 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Heh, hynder med nogle gode knapper siger svigerfar. Han kalder BH'er for hængekøjer! Hi hi der er altid nogen der er værre Charlotte

-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Yep. Jeg tror jeg er en
i forhold til din svigerfar.
Er der nogen der tror på den???
Er der nogen der tror på den???
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
He he du er god, men du kan slippe afsted med det, folk der ikke kender svigerfar ser det ikke som lune men som en gammel gris. Lidt gris er man altid? he he

1000 tak Canto..
Det er lidt besværligt jo, men faktisk hyggeligt, men ens fingre blir smadret af alt det folderi, men det er det hele værd!
Merry jul til dig ;D
Det er lidt besværligt jo, men faktisk hyggeligt, men ens fingre blir smadret af alt det folderi, men det er det hele værd!
Merry jul til dig ;D- anna-edith
- Opal

- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
Flotte tasker diddah. Mit forslag vil være hvis en af takserne er blevet for bløde som du siger og især lavet i papir, give dem et par gange decoupagelak, det vil stive dem lidt og blive vandafvisende ![smilie_xmas_097 [smilie=smilie_xmas_097.gif]](./images/smilies/smilie_xmas_097.gif)
![smilie_xmas_097 [smilie=smilie_xmas_097.gif]](./images/smilies/smilie_xmas_097.gif)
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk
Den eneste der er for blød er den i plast poser, men det var også hvad jeg måske ville prøve at give den noget lak, men var ikke sikker på det var noget man kunne. Men det er bedre at prøve end den bare ligger og ikke er brugt til noget. ;D Tak
-
Anne Marthin
- Opal

- Geografisk sted: Als
De er virkelig flotte dine/jeres tasker.
Den sort/hvide er lige mig
Den sort/hvide er lige mig