Anne Marthin skrev:troede jeg at man bare skulle bide/save små microstykker af (ligesom med slaglod til sølv).
Det var HELT umuligt, det er hårdt som diamanter.

Hæ hæ - ja livet er ikke altid nemtAnne Marthin skrev:og det der tykke hvide flussgrød, som man skal røre rundt i, i 100 år.
Da kobberslagloddet har samme arbejdstemp som mellem sølvslaglod (730°C), tænker jeg på, om man ikke bare kunne bruge Fluoron i stedet. Det har en arbejdstemp mellem 600°C og 900°C, så i teorien burde det vel virke. Hvis du kan undvære en stump kobberslaglod, vil jeg da gerne teste det for dig.



LOKE'S GHOST![catmouse [smilie=catmouse.gif]](./images/smilies/catmouse.gif)