Forummets drift
Redaktør: rumlebumle
Jeg mangler at kunne se hvilken dag inlæget er oprettet , som det er nu kan kan man kun se hvornår den sidste indlæg er lavet.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
- FrkBettina
- Opal

- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Frk Klokken er stadig på sommetid
og ville være super, hvis man kunne få farven sort som standard skriftfarve ..
Bettina
Lene, beholder vi det layout (alt) som forummet ser ud nu ??
puha, jeg skal godt nok vende mig til det, synes det er forvirrende og slet ikke så flot at se på som før (specielt forsiden)
det er også noget med farverne......nå men jeg må vel bare "vende" mig til det...
puha, jeg skal godt nok vende mig til det, synes det er forvirrende og slet ikke så flot at se på som før (specielt forsiden)
det er også noget med farverne......nå men jeg må vel bare "vende" mig til det...
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Linda, jeg har det lidt som du har det.
det positive i det nye layout er at vi brugere nu virkelig kan larme med vores signaturer og avatarer, idet de har en fin baggrund i det grå.
til Klaus- hvis i vil satse på et lækkert og indbydende forum, så er grå nok ikke lige sagen.
personligt kan jeg dog godt vænne mig til det
det positive i det nye layout er at vi brugere nu virkelig kan larme med vores signaturer og avatarer, idet de har en fin baggrund i det grå.
til Klaus- hvis i vil satse på et lækkert og indbydende forum, så er grå nok ikke lige sagen.
personligt kan jeg dog godt vænne mig til det
LOKE'S GHOST- Cyberimport
- Perle

- Geografisk sted: Åbybro
- Kontakt:
Farve på ikoner er ændret.FrkBettina skrev:Jeg ønsker mig en en anden farve end grå på ikonet for ulæste indlæg.
(Ved godt den er rød på forsiden, de andre jeg mener )
Jeg kunne også godt tænke mig, hvis det er muligt - at man kan vælge om teksten skal stå i midten (ligesom man kan i de fleste skriveprogrammer)
[center]Der er tilføjet en center funktion[/center]
Er det denne du mangler ??
Med venlig hilsen klaus ( Cyberimport )

Lav selv smykker - Smykkematerialer - Smykkesten til smykkefremstilling.
Madopskrifter - Faldskærmsline i alle de fede farver
Lav selv smykker - Smykkematerialer - Smykkesten til smykkefremstilling.
Madopskrifter - Faldskærmsline i alle de fede farver
- FrkBettina
- Opal

Mange tak for center funktionen
Men jeg er ikke helt med på farver på ikoner er ændret .. hos mig er de stadig kedelig grå
Jeg taler om ikon- farven på ulæste indlæg i underfora..
Men jeg er ikke helt med på farver på ikoner er ændret .. hos mig er de stadig kedelig grå
Jeg taler om ikon- farven på ulæste indlæg i underfora..
Bettina
Pia øh grå ???
det er hele det der lyserøde og så mørkerøde der irretrer mine øjne.....og mig der ellers æææælllllsker lyserød!!
og nok også det der kæmpe hvide SPACE der er i toppen (forsiden) ser ud som om det slet ikke hænger sammen med resten af siden og det flotte logo banner....er ligesom bare presset HELT op i toppen......sådan lidt væk med det....
og så bruger jeg altså den der knap (vis nye indlæg) rigtig meget !!! det er ikke naturligt for mig at den ligger helt ude til højre..... nå brokhovede Linda....
....hihiih 
det er hele det der lyserøde og så mørkerøde der irretrer mine øjne.....og mig der ellers æææælllllsker lyserød!!
og nok også det der kæmpe hvide SPACE der er i toppen (forsiden) ser ud som om det slet ikke hænger sammen med resten af siden og det flotte logo banner....er ligesom bare presset HELT op i toppen......sådan lidt væk med det....
og så bruger jeg altså den der knap (vis nye indlæg) rigtig meget !!! det er ikke naturligt for mig at den ligger helt ude til højre..... nå brokhovede Linda....
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
- anna-edith
- Opal

- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
Jeg kan godt lide vores nye layout, men mangler man kan gå til forsiden, når man er i bunden af en side.

Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk
- FrkBettina
- Opal

Det kan du ved, at trykke på Boardindeks, nederst til venstre 
Bettina