Hjælp
Redaktør: rumlebumle
Jo jo dem har jeg selv lavet
Viggo har så hjulpet med at putte dem i trumlerne så de kune blive pæne glatte. 
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
De er sååååååååååååååååååååååååååååå fede. Passer lige til en flot festkjole, samtidig med at de kan bruges til sweater - en udringet hvid eller sort sommerbluse og meget andetHavfruen skrev:Jo jo dem har jeg selv lavetViggo har så hjulpet med at putte dem i trumlerne så de kune blive pæne glatte.
Tror også det ville gøre sig med en større lås - så det ligesom passer i str. til de "små" perler.....det asymetriske skal du absolut lade være, det gør sig fint til looket.....fede perler forøvrigt !!
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Jeg har solgt min fimo k
æde og kunden vil godt have låsen flyttet så det var Viggo der fik ret. 
Kærlig hilsen

Tillykke!! Hvad fik du for den, hvis man må spørge??
-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Tillykke og jeg er også meget meget nysgerrig - hvad er prisen?
Jeg tog 300 kr og det ville hun gerne betale uden at blinke. For som hun sagde at det er jo ikke andre der kommer i en magen til, det kan godt være at der komer en i en som ligner men helt ens vil de aldrig blive.
Min mand vil gerne hvid hvad i mener om min pris
Er det alt for biligt. eller det for dyrt

Min mand vil gerne hvid hvad i mener om min pris
Kærlig hilsen

-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Jeg må sige at jeg har det svært ved at sælge fimokæde, aner ikke hvorfor. Typisk siger folk "wow, den er bare så flot" og går videre, selvom jeg sælger det til 150-200.
Fniiisss.....tja nogle gange ved mænnerne sgu godt hvad de taler om
ejligt og dyr ???? nu har du jo fået den solgt og det gik da fint nok......
ejligt og dyr ???? nu har du jo fået den solgt og det gik da fint nok......
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Jeg var nok heldig
den rette kvinde på den rette tidspunkt
. Hun er vild med stor og anderledes smykker. Så det var min held. 
Kærlig hilsen