http://www.doritart.dk/?id=235149&sc=
Havfrue du kan også få det hos Dorit hun har transperent og mange andre farver og der er tilbud
Fimo perler
Redaktør: rumlebumle
Ja Eva er et godt bud... Panduro hobby har det også, og dem kan du også bestille post ordre fra... Ellers har jeg lagt link til to udenlandske netshops der også har det...
Ja det er fint med udlannet,
men jeg kan ikke finde ud af det og så skal jeg være sikker på at jeg får en rigti kvitering. 
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Jeg køber transparent fimo i panduro, da jeg er medlem af forbrugersforegning og får 9% rabat på alle varer.
Ellers kan jeg anbefale scalpey frost - den er bare super!!!
Ellers kan jeg anbefale scalpey frost - den er bare super!!!
Havfrue
Du har helt ret i din fremstilling af Kreativ hobby i Holstebro. Den er sgu for kedelig, og deres ekspidienter ved snar ikke om de gider hjælpe dig, hvis du spørger om noget. Har været der en del gange efterhånden, da min ene søn bor i Holstebro, og je ghver gang håber på at de har fået noget mere spændende og mere glæde ind i den forretning.

Du har helt ret i din fremstilling af Kreativ hobby i Holstebro. Den er sgu for kedelig, og deres ekspidienter ved snar ikke om de gider hjælpe dig, hvis du spørger om noget. Har været der en del gange efterhånden, da min ene søn bor i Holstebro, og je ghver gang håber på at de har fået noget mere spændende og mere glæde ind i den forretning.