NB jeg har rykket datoen for afsendelse af perler så der er lidt mere tid til at få det hele sendt i
Bytte bytte perler AUGUST
Redaktør: rumlebumle
Så er adresserne sendt ud til jer alle sammen!
NB jeg har rykket datoen for afsendelse af perler så der er lidt mere tid til at få det hele sendt i
NB jeg har rykket datoen for afsendelse af perler så der er lidt mere tid til at få det hele sendt i
- Susanne i nord
- Opal

- Indlæg: 1215
- Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Så er perlerne blevet sendt idag. Håber de falder i din smag Lapsen. 
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Så Susanne sendte dine perler i dag med posten! ;D Så de er på vej til dig! Håber meget du kan bruge dem. Den ene perle der i har grint af mig på mit skivebord, min hjerne kan ikke lige greje en idé til hvordan jeg kunne bruge den så nu kommer den til dig, sammen med nogle andre fine perler!
- Susanne i nord
- Opal

- Indlæg: 1215
- Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Lyder spændende 
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
- Susanne i nord
- Opal

- Indlæg: 1215
- Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Har idag modtaget perlerne, og er allerrede gået i tænke boksen. Den firkantede bliver en udfordring, men det skal nok lykkes, den er super flot i farven.
Krystallerne overvejer jeg at lave en hearingborne weave med. eller et viklet armbånd/halskæde med noget imellem hver led... Så mange ideer idag. Godt jeg får dem skrevet ned. Resten skal jeg lige tænke lidt over. Tusind tak for den lækre pakke.
Desværre er lyset ikke helt super på billedet, men farverne er super lækre i RL.
Indholdet er:
1 Amasonit dråbe
10 3mm apatit (hmm lyder sin appetit, mon jeg er sulten?)
19 krystal facetter.
1 Mother of pearl firkant

Krystallerne overvejer jeg at lave en hearingborne weave med. eller et viklet armbånd/halskæde med noget imellem hver led... Så mange ideer idag. Godt jeg får dem skrevet ned. Resten skal jeg lige tænke lidt over. Tusind tak for den lækre pakke.
Desværre er lyset ikke helt super på billedet, men farverne er super lækre i RL.
Indholdet er:
1 Amasonit dråbe
10 3mm apatit (hmm lyder sin appetit, mon jeg er sulten?)
19 krystal facetter.
1 Mother of pearl firkant

Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Er super glad for et faldt i godt jord, Apatit er super smuk i farven er helt pjattet med det, købte nogle firkantet facetteret nogle jeg har brugt til et par ørering og den farve er bare fantastisk. ;D
Glæder mig meget til at se resultatet!
Og jeg modtog også den dejligste pakke i går, jeg nåede lige at kigge lidt på det i går, jeg havde så møg travlt først 50 års fødselsdag også ind og hente veninden og lave mad også kom der flere veninder til mad, spil og hygge.. men har lagt og fået lidt ideer i aftes og de er bare så lækre de har perler 1000 tak for dem Shawnee

Glæder mig meget til at se resultatet!
Og jeg modtog også den dejligste pakke i går, jeg nåede lige at kigge lidt på det i går, jeg havde så møg travlt først 50 års fødselsdag også ind og hente veninden og lave mad også kom der flere veninder til mad, spil og hygge.. men har lagt og fået lidt ideer i aftes og de er bare så lækre de har perler 1000 tak for dem Shawnee

Godt du kan bruge dem, Diddah.. Er spændt på hvad du får ud af dem..
Jeg mangler min lille pakke.. Håber den kommer i dag...
Jeg mangler min lille pakke.. Håber den kommer i dag...
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Jeg håber du fik dine perler i dag Shawnee, sidste frist for afsendelse var i fredags, og jeg sendte til Susanne med B post og den kom dagen efter allerede hos hende, såå håber du modtager snart
Der VAR en dejlig blanding til mig i dag.
I skønne lilla farver... TAK, jeg er vild med dem..
I skønne lilla farver... TAK, jeg er vild med dem..
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
- Susanne i nord
- Opal

- Indlæg: 1215
- Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Lidt at starte med, de sjove bling bling krystaller er blevet til et par dingle øreringe, samt et viklet armbånd, med 2 "tunge" guld bling bling for at holde armbåndet rigtigt på plads.

Den firkantede perle er blevet sat på et fint bånd og hæftet med kobber, nok det nærmeste jeg nogensinde kommer statement smykker. Desværre var vinden ikke helt enig med at der skulle tages billeder så "kæden" fløj uden for rammen.


Den firkantede perle er blevet sat på et fint bånd og hæftet med kobber, nok det nærmeste jeg nogensinde kommer statement smykker. Desværre var vinden ikke helt enig med at der skulle tages billeder så "kæden" fløj uden for rammen.

Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.