Side 2 af 2
Re: Steampunk ny dille
: man 15. aug 2011 11:36
af smykke damen
vau det er godt nok flot.
Re: Steampunk ny dille
: man 15. aug 2011 11:52
af BlueRaven
Vildt flotte ting. Det er den slags, jeg kan stirre på længe, og stadig finde nye ting i.
Hvert smykke er en oplevelsestur for sig. F.eks tog det en rum tid, før jeg opdagede nøglen i englen...
lisbeth skrev:Piger så husk jeres gamle nøgler og ure ,men ikke digital ure til tøsehygge

Hvorfor ikke? Du kunne jo starte dit eget "ElektroPunk" Look
Nå, men det er lidt som om, en roterende sten, ikke rigtigt passer ind her, så du får lige noget andet:

Re: Steampunk ny dille
: man 15. aug 2011 12:10
af lisbeth
Tusind tak altså Blue sikken et flot billed og så med en dejlig kat

:ymhug:ja du ved jo at jeg elsker alle katte

Re: Steampunk ny dille
: man 15. aug 2011 20:26
af Anne Marthin
Det er du altså rigtig go til
Jeg var VILD med Mad Max dengang (for længe siden

)
Re: Steampunk ny dille
: ons 24. aug 2011 19:46
af Lise Sonne
Elsker din Steampunk - er også vild med MAD MAX (mest fordi Mel Gibson var vildt lækker i den film - det var før man/jeg vidste at manden er jo en halvgal katolsk fanatiker, det har 'pillet' lidt af pynten af ham! )