Steampunk ny dille

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
I øjeblikket nørkler jeg med Steampunk som jeg er meget facineret af ,fordi man kan sætte meget forskellige items på og også bruge både sølv,kobber,messing på samme smykke og jeg har lige fået nogle gamle lommeure hjem fra Kroatien hjem ,men de ligger stadig på tegnebrædtet ,for det er godt nok svært og det er jo ala Mad Max som jeg er stor fans af
Billede
Nøgle vedhæng
Billede
Gammel glas som med forskellige små gears/hjul og pile fra ure
Billede
Tree of life vedhæng med forskellige gears fra ure
Billede
kobber hjerte som er hamret på højre side og forskellige slags kobbertråd
Billede
angle wings med gears fra ure
Billede
Nøgle med angles wings og gears fra ure
Billede
Bille halskæde
Billede
Halskæde med forskellige gears fra ure og en lille propel som kan dreje rundt
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Hold da op hvor har du haft travlt Lisbeth. Du har da fået lavet nogle virkelig fede ting. Er især vild med den sidste bille halskæde, det er jo klassisk steampunk!
Tenna
Perle
Perle
Indlæg: 73
Tilmeldt: lør 17. apr 2010 14:39
Kontakt:
Ja, rigtig flotte ting du har fået laet. Og ligesom Camilla er jeg også ret vild med den sidste. Men billen er nu også ret fed...
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Indlæg: 1215
Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Sej skarabæ kæde!
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
butler
Opal
Opal
Indlæg: 1463
Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Sjove ting du pludselig er gået i gang med. Jeg er især vild med hjertet og den med billen.
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Eva1950
Opal
Opal
Indlæg: 782
Tilmeldt: lør 7. mar 2009 20:12
Hold da op hvor har du lavet nogle flotte smykker
hjertet,billen og det sidste med propel WAOW :dance: :-bd
Hilsen Eva1950
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Tusind tak piger for feedback :-D
Billede I LOVE CATS
Pia
Opal
Opal
Indlæg: 1086
Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
det var en overraskelse Lisbeth, det ville jeg aldrig have fornemmet som dit område, men det er jo en god ting.

fint hjerte i kobber og dejlig sidste kæde med propel.
uden at have studeret genren, vil jeg nok være fræk at foreslå at du giver dine kreationer lidt ekstra gadget pr. smykke for helt at ramme steampunk- men det er et frit land - siger venstre- og egen stil og smag bør altid forfølges.
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Indlæg: 986
Tilmeldt: tors 5. mar 2009 16:10
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Hvor er du sej Lisbeth - at kaste dig ud i den slags smykker! ;;)

Det er super flot det du laver.. :ymhug:


Så har du en masse sten og gejl til salg, når vi mødes næste gang??! =)) =))
De bedste hilsner
Mette


:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Tak tak ,men det er jo ikke helt min egen stil ,men jeg var inde på en Steampunk hjemmeside sidste gang da sønnen var på besøg og han var vild med deres smykker og så tænkte jeg at det var sjovt at prøve at lave lidt af det ,men jeg har jo ikke lodde apparat osv ,så det er med wire det hele ,men det er der mange der gør også har jeg set på forskellige hjemmesider.Så venner og bekendte har jeg bedt om gamle nøgler og ure som er i stykker og så skal jeg i genbrusen også.Men jeg er er en stor Mad max fan og her set filmen flere gange :-D
Mette du kan tro at jeg tager en masse sten med næste gang til tøsehygge :dance:
Piger så husk jeres gamle nøgler og ure ,men ikke digital ure til tøsehygge :pray:
Billede I LOVE CATS
Besvar