Side 2 af 2
Re: Så er det snart jul.
: søn 30. okt 2011 19:09
af Pia
Skulle vi tre ikke stikke hovederne sammen i næste år og lave en julekalender fuld af santa-nisse-blotter-mænd til kvinder??
ja, det er naturligvis et luftkastel, men bare tanken om en julemands/nisse-blotter er simpelthen komisk
eller bare en blotter kalender for 2012
Re: Så er det snart jul.
: søn 30. okt 2011 20:17
af Charlottes
Øhhh... Det... Øhhh...
Jeg har bare set at der skulle være en masse halloween-fester i USA i denne weekend så jeg troede...

Re: Så er det snart jul.
: søn 30. okt 2011 20:23
af Charlottes
Pia skrev:Skulle vi tre ikke stikke hovederne sammen i næste år og lave en julekalender fuld af santa-nisse-blotter-mænd til kvinder??
ja, det er naturligvis et luftkastel, men bare tanken om en julemands/nisse-blotter er simpelthen komisk
eller bare en blotter kalender for 2012
En nisse-blotter-julekalender eller en blotter kalender?

Jeg kan lide ideen.

Men jeg kender ikke så mange lækre mænd der vil have taget halv/hel nøgne billeder, så medmindre vi tager nogle ikke-helt-aftalte-billeder der vel ender med at vi får et par

så bliver det nok lidt svært.

Re: Så er det snart jul.
: søn 30. okt 2011 21:26
af Susanne i nord
Hyggeligt, men kunne alt jule "hypen" dog ikke bare vente 14 dage endnu. suk ja, næste uge går på at få handlet julegaver inden der bliver alt for træls i butikkerne HADER at handle fra midt nov. til februar. For mange mennesker konstant.
"godt" at være ledig og kunne handle om formiddagen i år. (så fandt jeg da et lyspunkt ved ledigheden)
Starter i øvrigt i en børnehave i løbet af denne eller næste uge i 4 ugers virksomhedspraktik. Bliver spændende, kommer garanteret til at skulle klippe klistre med de søde børn. Er mest spændt på om jeg kan klare støj niveauet..... Har det ikke vildt godt med larm. Plejer jo at sidde i mit lille kontormusse hul, stille og roligt med stille radio, der bliver 42+7 børn. (7 handicappede) Gisp, og panik, men bliver sjovt at prøve også "bare" 4 uger.
Re: Så er det snart jul.
: søn 30. okt 2011 21:37
af Diddah
Halloween fejres i USA den 31 oktober, men Allehelgesaften er den første søndag i november altså søndag i næste uge
Det har jeg fra min amerikanske familie så regner med det korrekt

Men det er jo lidt forvirrende sådan noget. Vi har jo en fastelavn og nu åbenbart også halloween
Muhaha en juleblotter kalender haha what's not to love
Re: Så er det snart jul.
: søn 13. nov 2011 14:36
af Faster Fis
Re: Så er det snart jul.
: søn 13. nov 2011 15:15
af rumlebumle
HAHA hvor er han festlig.