Muhahaha. Jeg ELSKER altså den smiley så I får ham lige nogle flere gange.
Nu håber jeg ikke I føler at
Ja undskyld men jeg kunne ikke lade være.
Redaktør: rumlebumle



Sneen er da det fede ved det hele - især hvis folk holdt op med at skovle den væk hele tidenCharlottes skrev:Jeg kan også godt undvære sneen.
BR: sikke en kedelig vinter-blotter. Nisse-blotteren er sjovere.![]()
![]()

Ifølge min hukommelse er det i morgen (31. okt) der er halloweenCharlottes skrev:Det er idag og igår at det er halloween så...