Så er det snart jul.

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

Charlottes
Opal
Opal
Indlæg: 1679
Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Geografisk sted: Amager
Og fordi det snart er jul, så kan jeg altså ikke vente med at bruge ham længere, så:
[smilie=naughtsanta.gif]
Muhahaha. Jeg ELSKER altså den smiley så I får ham lige nogle flere gange. ;))

[smilie=naughtsanta.gif] [smilie=naughtsanta.gif] [smilie=naughtsanta.gif]
Nu håber jeg ikke I føler at [smilie=xmasruinedf.gif] bare fordi I ser en [smilie=naughtsanta.gif] =))




Ja undskyld men jeg kunne ikke lade være. [smilie=svartpuss.gif]
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
heidik.
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 145
Tilmeldt: fre 7. okt 2011 07:35
Geografisk sted: Bornholm
Helt i orden med mig.... jeg elsker julen og ham din julemand er da så god. :D
Charlottes
Opal
Opal
Indlæg: 1679
Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Geografisk sted: Amager
Han er den flotteste blotter nisse der er set. ;)-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Indlæg: 658
Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Kontakt:
LOL ja han er lige til at spise er han ;D
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Indlæg: 1201
Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Billede
JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL

SUK... Jeg er allerede træt af den...

Her er en vinterblotter, så jeg ikke skal se på den juleblotter i TO MÅNEDER!!!

Billede
Billede
Billede
Pia
Opal
Opal
Indlæg: 1086
Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
det er en santa-blotter- synes jeg, glæd dig over din smiley succes- de er nuttede

jeg håber på en varm vinter uden sne
Billede LOKE'S GHOST
Charlottes
Opal
Opal
Indlæg: 1679
Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Geografisk sted: Amager
Jeg kan også godt undvære sneen.

BR: sikke en kedelig vinter-blotter. Nisse-blotteren er sjovere. :p
[smilie=naughtsanta.gif] [smilie=laughsanta.gif]
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Indlæg: 1201
Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Charlottes skrev:Jeg kan også godt undvære sneen.

BR: sikke en kedelig vinter-blotter. Nisse-blotteren er sjovere. :p
[smilie=naughtsanta.gif] [smilie=laughsanta.gif]
Sneen er da det fede ved det hele - især hvis folk holdt op med at skovle den væk hele tiden Billede

Det kan godt være nisseblotteren er sjovere, men han er så... så... så... - JULET Billede SUK...
Og alt det juleri, må altså godt vente til december (tidligst) :p
For crying out loud - det har jo ikke engang været Halloween endnu! Billede

Billede Billede Billede
Billede
Charlottes
Opal
Opal
Indlæg: 1679
Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Geografisk sted: Amager
Det er idag og igår at det er halloween så... men vi er enige om at det er lidt tidligt. Men for søren, han er jo bare en forklædt blotter så hvem ved, måske er det den samme blotter der bare har juletøj og vintertøj på? :-\
;)- ;))
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Indlæg: 1201
Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Charlottes skrev:Det er idag og igår at det er halloween så...
Ifølge min hukommelse er det i morgen (31. okt) der er halloween Billede

Idag og igår er bare weekend Billede

Billede Billede Billede
Billede
Besvar