En kæde, men mange muligheder
Redaktør: rumlebumle
alså Liza du er skiseme for vild med de perler

-
Anne Marthin
- Opal

- Indlæg: 874
- Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
- Geografisk sted: Als
Hold op da, et flot stykke arbejde du har lagt der

Kæden er helt fantastisk - der er lidt reptilt over den
Blomster-fikumdikket er ikke lige min personlige smag, men arbejdet er stadigt imponerende, og det er nogle dejlige farver, du har valgt. De passer godt sammen!

-
Smykkeunivers
- Opal

- Indlæg: 819
- Tilmeldt: fre 6. mar 2009 18:56
- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Aner ikkeheidik. skrev:Hold da helt op.... sikke et kæmpe arbejde. Hvor mange timer mon du har brugt på den????
-
Smykkeunivers
- Opal

- Indlæg: 819
- Tilmeldt: fre 6. mar 2009 18:56
- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Nej jeg har ikke set præsic denne kæde fra bladet, men der er masse af den type på nettet hvis man søge på lariat.Diddah skrev:Den er rigtig flot, kan godt lide farverne på den, det ser hammer godt ud.
Blev du inspireret af Lily of vally kæden i bead and button? Den var jeg så forelsket i, men gosh en masse timer der må tage.
Historien bagved min kæde: det er to fejlkøb som sæt mig i gang. De gule små glas perler og bladene
HOLD KÆFT.....
undskyld jeg bander, men de kreationer du lige smider op....så bliver man automatisk dybt skuffet over hvorfor fa...man ikke selv kommer igang med det der.....FYYYYHHH,
men bliv endelig ved med at inspirere, det kunne jo være man fik nosset sig sammen til sidst.....skisme flot Liza.....har du syet "rundt" om noget til kæden eller hvilken teknik har du brugt ??
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
-
Smykkeunivers
- Opal

- Indlæg: 819
- Tilmeldt: fre 6. mar 2009 18:56
- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Linda, selve kæden er hæklet og det er intet i den, den holder formen af sig selv.
Way to goSmykkeunivers skrev:Nej jeg har ikke set præsic denne kæde fra bladet, men der er masse af den type på nettet hvis man søge på lariat.Diddah skrev:Den er rigtig flot, kan godt lide farverne på den, det ser hammer godt ud.
Blev du inspireret af Lily of vally kæden i bead and button? Den var jeg så forelsket i, men gosh en masse timer der må tage.
Historien bagved min kæde: det er to fejlkøb som sæt mig i gang. De gule små glas perler og bladenejeg var så vred på migselv at jeg købt dem så har besluttet at NU skal de bruges
Den er utrolig flot!!!

LOKE'S GHOST
