En kæde, men mange muligheder

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

butler
Opal
Opal
Indlæg: 1463
Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
alså Liza du er skiseme for vild med de perler ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- :x- :x- :x- :x- :x- :x- :x- :x- :x- :x- :x- :x- :x- :x- :x- :x-
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Anne Marthin
Opal
Opal
Indlæg: 874
Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
Geografisk sted: Als
Hold op da, et flot stykke arbejde du har lagt der :clap: :clap:
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Indlæg: 1201
Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Kæden er helt fantastisk - der er lidt reptilt over den :clap: Blomster-fikumdikket er ikke lige min personlige smag, men arbejdet er stadigt imponerende, og det er nogle dejlige farver, du har valgt. De passer godt sammen!
Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede


Billede
Billede
Smykkeunivers
Opal
Opal
Indlæg: 819
Tilmeldt: fre 6. mar 2009 18:56
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
heidik. skrev:Hold da helt op.... sikke et kæmpe arbejde. Hvor mange timer mon du har brugt på den???? :clap:
Aner ikke :)) jeg har altid 4-5 projekter kørende, så når jeg bliver træt af farvene kan jeg hurtigt skifter til en anden kæde. Men ja, det tager tid.
Smykkeunivers
Opal
Opal
Indlæg: 819
Tilmeldt: fre 6. mar 2009 18:56
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Diddah skrev:Den er rigtig flot, kan godt lide farverne på den, det ser hammer godt ud.

Blev du inspireret af Lily of vally kæden i bead and button? Den var jeg så forelsket i, men gosh en masse timer der må tage.
Nej jeg har ikke set præsic denne kæde fra bladet, men der er masse af den type på nettet hvis man søge på lariat.
Historien bagved min kæde: det er to fejlkøb som sæt mig i gang. De gule små glas perler og bladene :) jeg var så vred på migselv at jeg købt dem så har besluttet at NU skal de bruges :))
Pia
Opal
Opal
Indlæg: 1086
Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
rigtig skøn, især det brogede grønne reb af seedbeads- giga arbejde- stor respekt
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Indlæg: 954
Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
HOLD KÆFT..... :-o undskyld jeg bander, men de kreationer du lige smider op....så bliver man automatisk dybt skuffet over hvorfor fa...man ikke selv kommer igang med det der.....FYYYYHHH, :D men bliv endelig ved med at inspirere, det kunne jo være man fik nosset sig sammen til sidst.....skisme flot Liza.....har du syet "rundt" om noget til kæden eller hvilken teknik har du brugt ??
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Smykkeunivers
Opal
Opal
Indlæg: 819
Tilmeldt: fre 6. mar 2009 18:56
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Linda, selve kæden er hæklet og det er intet i den, den holder formen af sig selv.
miska
Rubin
Rubin
Indlæg: 225
Tilmeldt: lør 16. maj 2009 15:28
Smykkeunivers skrev:
Diddah skrev:Den er rigtig flot, kan godt lide farverne på den, det ser hammer godt ud.

Blev du inspireret af Lily of vally kæden i bead and button? Den var jeg så forelsket i, men gosh en masse timer der må tage.
Nej jeg har ikke set præsic denne kæde fra bladet, men der er masse af den type på nettet hvis man søge på lariat.
Historien bagved min kæde: det er to fejlkøb som sæt mig i gang. De gule små glas perler og bladene :) jeg var så vred på migselv at jeg købt dem så har besluttet at NU skal de bruges :))
Way to go :-)
Becca T
Safir
Safir
Indlæg: 381
Tilmeldt: lør 21. feb 2009 17:29
Geografisk sted: Studstrup
Kontakt:
Den er utrolig flot!!! :D :D
Besvar