YES endelig lidt fred i tilværelsen og udsigt til en god jul

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Eva1950
Opal
Opal
Indlæg: 782
Tilmeldt: lør 7. mar 2009 20:12
Stort TILLYKKE [smilie=dannebrog02-medium.gif]

Godt at du og din familie får ro på og kan nyde fremtiden og anna-edith der kommer meget ro på nu men dine smerter vil være der men på en anden måde, din krop bliver ikke hele tiden, som den skal i krig mere

Er meget glad på dine vegne :ymhug: :ymhug: :ymhug:
Hilsen Eva1950
heidik.
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 145
Tilmeldt: fre 7. okt 2011 07:35
Geografisk sted: Bornholm
Stort kram tilbage, Anna-Edith. :ymhug:
Anne Marthin
Opal
Opal
Indlæg: 874
Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
Geografisk sted: Als
TILLYKKE Anna-Edith :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug:
Kirsten
Safir
Safir
Indlæg: 440
Tilmeldt: tors 8. apr 2010 16:45
Geografisk sted: Næstved
Stort tillykke

Kender godt fornemmelsen, fik selv tildelt flexjob for mange år siden, lige inden jul. Processen havde taget over et år. Brevet kom mens jeg var til julefrokost på skolen, så min mand ringede og spurgte om han måtte åbne, der stod at jeg havde fået mit flexjob med timenedsættelse på 50 %, det var som at få "god kendt", at det officielt var ok at være syg.
Det blev den "vådeste" julefrokost nogensinde :-o og den bedste jul ever :-D

Glædelig jule til dig og dine ......
Mvh
Kirsten

:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Besvar