2012-konkurrence #1 - Organic

Her kan oprettes konkurrencer af brugerne

Redaktør: rumlebumle

Hvilke to Organic-smykker er dine favoritter?

Afstemning sluttede søn 12. feb 2012 22:04

Diddah
12
36%
Prins Albert
5
15%
Lise Sonne
2
6%
Pia
4
12%
Joanna
1
3%
AnneSkovsgaard
8
24%
BlueRaven
1
3%
 
Afgivne stemmer: 33
Brugeravatar
brumbear
Rubin
Rubin
Indlæg: 277
Tilmeldt: tors 8. sep 2011 00:15
Geografisk sted: Kolding
Tak for billedet Diddah :D
Har du syet perlerne uden på skallen med almindelig tråd eller er det elastiktråd? Den er bare SÅ fin og jeg synes at de flotte seedbeads er et frækt valg til skallen. Jeg ville have troet at de tog 'pippet' fra skallens farver men det gør de jo slet ikke. Placeringen af den store perle er også bare perfekt :x-
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Indlæg: 658
Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Kontakt:
Åhh hvor er du sød mange mange tak.

Jamen det er Nymo str 00 eller B som det også hedder. Jeg har købt perler og tråd hos perlenettet.dk Det er syet med peyote rundt langs skallen som jeg har fundet på stranden ved Horsens havn. Jeg brugte str 11 rundt langs kanten også 15 sådan at man kunne stramme til sådan skallen blev holdt på plads.

Skallen har jeg givet noget decoupage lak.

Peyote teknikken til at lave den "dråbe" formet som skallen har jeg her fra http://www.youtube.com/watch?v=V6MPTIWM ... ture=share

Selve bailet (der hvor jeg har kørt snoren igennem) er lavet med herringbone

virkelig tak for de pæne ord.
Brugeravatar
brumbear
Rubin
Rubin
Indlæg: 277
Tilmeldt: tors 8. sep 2011 00:15
Geografisk sted: Kolding
Diddah, tak for linket. Jeg har lige kigget den ;)-
Når jeg får seedbeads hjem (fællesbestilling firemountaingems) skal jeg helt sikkert prøve teknikken af.
Har masser af skaller liggende så jeg har rigeligt at øve mig på. Så må jeg også finde ud af hvad herringbone er. Jeg har aldrig prøvet at sy med seedbeads og troede heller ikke at jeg skulle :)) :))
Det fik du så lige ændret på :ymapplause:

:ymhug:
Senest rettet af brumbear tirs 14. feb 2012 22:20, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Indlæg: 658
Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Kontakt:
Det er fantastisk afslappende.. ;) Du kan bare skrive hvis der er noget du vil have hjælp til ;)
Brugeravatar
brumbear
Rubin
Rubin
Indlæg: 277
Tilmeldt: tors 8. sep 2011 00:15
Geografisk sted: Kolding
Super!
Rart at have en expert til rådighed :-bd
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Indlæg: 658
Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Kontakt:
Ahh ekspert og ekspert haha, men jeg kan nogle tricks og hvis ikke så ved jeg hvor jeg skal spørge om hjælp ;)
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Indlæg: 658
Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Kontakt:
Jeg har modtaget min super lækre præmie i dag ;D
AnneSkovsgaard
Perle
Perle
Indlæg: 94
Tilmeldt: ons 13. okt 2010 11:56
Kontakt:
Tak for den lækre præmie, som jeg har modtaget i dag....dejlig at komme hjem til :dance:
Brugeravatar
brumbear
Rubin
Rubin
Indlæg: 277
Tilmeldt: tors 8. sep 2011 00:15
Geografisk sted: Kolding
Diddah, jeg har fået seedbeads hjem i str 11 - pfuuuiii de er SMÅ :-o
Nu har jeg bestilt 3 farver i str 15 og 2 meget forskellige armbånds-kit, mest for sjov, for nu skal det altså prøves :D
Jeg synes ikke der var mange farver i str 15....

:ymhug:
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Indlæg: 658
Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Kontakt:
Nej 15'erne er sløj med farver :( Men 15'erne er endnu mindre end 11'erne.. Glæder mig til at se dine kreationer, det bliver smukt ;)
Besvar