Lidt af hvad jeg har lavet i tidensløb...
Redaktør: rumlebumle
Okay, jeg skal lige finde have jeg har frem
Tager billeder i morgen...
Så har jeg lavet en shop Lisbeth! Du kan naturligvis godt undgå at betale gennem etsy, og bare lave en bankoverførsel...
Men du kan se hvad jeg har herinde http://www.thepolymerfairy.etsy.com Der kommer også løbende flere perler på med tiden...
Men du kan se hvad jeg har herinde http://www.thepolymerfairy.etsy.com Der kommer også løbende flere perler på med tiden...
hej camilla jeg har lavet en ordre hos dig og tilmeld mig på etsy så det er nu iorden og jeg håber dit fimokursus bliver til noget på sjælland for jeg skalllllllllllll bare med så meld jer nu til allesammen
nå men nu ser jeg først denne tråd nu og har lige købt igennem etsy men ved bankoverførsel havde jeg sparret shipping øv øv 
Hej Lisbet, nej det er det samme for dig, shipping er jo bare portoen og kuverterter og den slags, men jeg spare selv et gebyr fra etsy... Men skidt med det, det her er en mere sikker transaktion for os begge to, så egentlig er det fint nok!! Jeg sender perlerne afsted i morgen
Og m hensyn til kobber smykkerne Malena, så går det ganske udemærket med dem! Sælger ca lige meget af det og fs. Dog tror jeg fs går bedre på det danske marked...
Og m hensyn til kobber smykkerne Malena, så går det ganske udemærket med dem! Sælger ca lige meget af det og fs. Dog tror jeg fs går bedre på det danske marked...
Camilla jeg vil høre om du havde mulighed for at lægge en vejledning ind her ang.viklinger til armbånd og øreringe for jeg skal have det ind i hovedet visuelt(skal se det på papir) før det siver ind
for jeg vil så gerne lave et par smykker af dine flotte perler pleaseeeeeeeeeeeeee

Hej Lisbet Jeg har lagt en link ind på en anden tråd hvor du kan hente en E-bog ned og se i og den er ganske gratis
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Hej Lisbet
Fandt du så ud af det?? Kan godt lave en vejledning på et tidspunkt...