I skal sende jeres materialer og frankerede kuvert til mig senest 1. August
Alle arbejder med bløde materialer!
Redaktør: rumlebumle
Så er det i dag sidste tilmelding til denne konkurrence.
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Hvor mange endte vi med? (for at kunne vurdere mængden af blødt materiale der skal sendes)
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Susanne i nord skrev:Hvor mange endte vi med? (for at kunne vurdere mængden af blødt materiale der skal sendes)Danagonia skrev:Der er nu lukket for tilmeldinger, og vi går derfor i gang med næste etape.
Vi er i alt 6 personer med i udfordringen
6 styk, det står der i hvert fald i den mail jeg fik 
Jeg regner med at sende mit bidrag til dig i morgen Camilla
Nemlig... Al informationen stod i den pb I modtog.Diddah skrev:6 styk, det står der i hvert fald i den mail jeg fik
Jeg har odtaget materialer fra en af jer
Håber det var mit som nåede frem ? 
-
Anne Marthin
- Opal

- Geografisk sted: Als
Hvor stor mon den svarkuvert skal være? 
Jeg tror jeg sender er A5 med, og så frimærkerne i løs vægt. Hvis det så ikke kan være i kuverten, kan vi sikkert lokke Camilla til at tape et par A4 ark sammen og sende materialerne i demAnne Marthin skrev:Hvor stor mon den svarkuvert skal være?
Jeg sendte bare samme størrelse kuvert som jeg sendte tingene i, tænkte det nok gik. En alm boblekuvert fra biltema
også 20 kr sat på svarkuverten.
Det kostede mig 6 kr at sende det til Camilla med b post
Jeg tror også at 20kr er alt for meget, så hvis I sender det i løs-ark, kan jeg sende overskydende frimærker med retur. Jeg tror ikke vi kommer op på mere end 16kr i porto. Det er jo jer selv, der får "strafgebyret", så I kan jo også tage chancen og nøjes med at smide 8 eller 16kr på kuvertenDiddah skrev:Jeg sendte bare samme størrelse kuvert som jeg sendte tingene i, tænkte det nok gik. En alm boblekuvert fra biltemaogså 20 kr sat på svarkuverten.
![]()
Indtil videre fylder det ikke super meget, så en A5 tror jeg er rigeligt. Det kan jo heller ikke gå i stykker, så I kan også sagtens nøjes med en papir kuvert, i stedet for en boble.