Side 2 af 2

Re: Sort Wire Wrap!!

: tors 11. jun 2009 17:14
af Smykkeunivers
Jeg kan ikke lad være at skrive at i mine øjne passer snoren ikke til denne super flot vedhæng ;;)

P.S. Camilla, du må ikke slå mig :D

Re: Sort Wire Wrap!!

: tors 11. jun 2009 17:22
af thecobra
Utrolig flot smykke :D er lidt mere til det enkle som dette :D kan jeg godt lide.
Tror også du vil være flot som vinterbrud :D blev selv gift i november måned. dog fortryder jeg lidt det ikke var om sommeren da jeg nemlig godt kan blive brun og meget hurtigt blir det. jeg er allerede meget brun bare på de få ugers sol vi har haft :D

Re: Sort Wire Wrap!!

: tors 11. jun 2009 17:24
af Danagonia
Smykkeunivers skrev:Jeg kan ikke lad være at skrive at i mine øjne passer snoren ikke til denne super flot vedhæng ;;)

P.S. Camilla, du må ikke slå mig :D
Jeg slår ikke :-D Synes du hellere der skal være metal kæde i?? Den oxiderede kæde jeg havde var for tyk, så jeg valgte mest læder derfor... Og så fordi der både skal være noget med læder og noget med kæder ;)

Re: Sort Wire Wrap!!

: tors 11. jun 2009 17:30
af Smykkeunivers
Hvad med gummisnor? Den er tykkere end læder og holde bedre form.
Eller memory wire i tykke udgave, så den har fast form rund om halsen.

Re: Sort Wire Wrap!!

: tors 11. jun 2009 17:57
af Danagonia
Smykkeunivers skrev:Hvad med gummisnor? Den er tykkere end læder og holde bedre form.
Eller memory wire i tykke udgave, så den har fast form rund om halsen.
Uuuh det synes jeg ser billigt ud :-D Synes gummisnor føles så ulækkert mod huden, og det wire halløj synes jeg holder meget dårligt... Jeg vil gerne have fat i noget ægte silkesnor, men har ikke lige råd i denne måned til at få det hjem...

Re: Sort Wire Wrap!!

: fre 12. jun 2009 00:26
af lisbeth
Flot smykke super :clap:

Re: Sort Wire Wrap!!

: fre 12. jun 2009 07:30
af Smykkeunivers
Fuldstadig uenig :-D men dete r kun godt, ellers lave vi alle ens smykker

Re: Sort Wire Wrap!!

: fre 12. jun 2009 08:45
af Danagonia
Smykkeunivers skrev:Fuldstadig uenig :-D men dete r kun godt, ellers lave vi alle ens smykker
He he ja... Men tak for ideerne, det havde jeg i hvert fald ikke selv overvejet :-D

Re: Sort Wire Wrap!!

: tirs 14. jul 2009 10:48
af Lise
Hvor er det flot, jeg kan godt lide det mørke kobber sat sammen med sorte/mørke perler, det virker rustikt og elegant :clap: