Sort Wire Wrap!!

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Så har jeg lavet et nyt vedhæng... Denne gang noget mindre end de andre jeg har lavet og så er det lidt goth inspireret...

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Wow hvor er den flot Camilla. :-bd
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Det er godt at du viser det på :clap: for ellers ville jeg sige at det er alt for mørkt :whistle: men når du har det på synes jeg det er flot . Så det viser bar at det er svært at bedømme smykker man ikke har set på. :violin:
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Det kan jeg virkelig godt lide. Det er superflot. Kan især godt lide at det er i lædersnøre, og som Kirsten siger, er det meget flot på. :clap: :clap: :clap:
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
=)) Nu har jeg også lige den helt rigtige krid-hvide goth hud til smykket :-D Det er mørkt ja, men tilgengæld passer det jo til næsten alt tøj...
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Nej du har jo bare samme farve som alle vi andre der har været gemt væk i lang tid :@) og ikke har fådet sol
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Havfruen skrev:Nej du har jo bare samme farve som alle vi andre der har været gemt væk i lang tid :@) og ikke har fådet sol
He he ja... Men altså jeg kan ikke blive brun... Jeg er hvid eller :o) lyserød... Det er også derfor jeg satser på vinter bryllup, så slipper jeg for at skulle lege med selvbruner og sådan noget =)) Is dronning er min krid-hvide hud jo genial til...
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
kender det godt, jeg kan blive brun ,men det er væk med det samme og ,jeg vil heller ikke bruge selvbruner eller solarie . Og du bliver en flot vinterbrud , ;;) og vi glæder os til at se dig i den store skude. :x-
Kærlig hilsen

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Jeg glæder mig også til at købe den... :-D Meen venter lige et par måneder så jeg er sikker på målene passer...
Eva1950
Opal
Opal
Ja som altid er det en glæde at se dine smykker rigtig flot lavet og det passer jo til alt ;) ;) ;)
Hilsen Eva1950
Besvar