Hjerte Wrap
Redaktør: rumlebumle
Rigtig rigtig sød Camilla - ren kærlighed.
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Det kan jeg godt forstå, det er heller ikke et af mine yndlings... Nogen ideer til hvordan det bliver bedre?? Jeg overvejede en mindre dråbe i enden...Havfruen skrev:Jeg er ikke så vild med dit smykke ,men du har fådet lavet en flot lås den er nok den floteste af dine låse.
Det er også den jeg har svær
ved den gør et eller andet så hamonien ikke er på plas. enten skal den helt væk eller også en meget mindre perle til .jeg kan godt lide dit hjert og den miterste perle den er super. Og det er ikke dit arbejde jeg ikke kan lide for der er det ikke noget at komme efter
men den store perle er ikke lige min stil.
Og jeg er da ellers til store perler.
Men hver ting til sin tid. 
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
jeg giver dig helt ret, der er et eller andet i vejen... Men med en mindre perle bliver smykket lidt fesent,tror ikke jeg gider bøvle mere med den... Det var bare et eksperiment, som ente som et færdigt smykkeHavfruen skrev:Det er også den jeg har sværved den gør et eller andet så hamonien ikke er på plas. enten skal den helt væk eller også en meget mindre perle til .jeg kan godt lide dit hjert og den miterste perle den er super. Og det er ikke dit arbejde jeg ikke kan lide for der er det ikke noget at komme efter
men den store perle er ikke lige min stil.
Og jeg er da ellers til store perler.
Men hver ting til sin tid.
Der er sikkert også mange som synes at det lige er dem så du skal da bare sette det til salg. Smag og behag er da forskeligt og der skal jo være noget til os alle . 
Kærlig hilsen

Ja det gør jeg også
Den er bare lidt billigere end dem jeg synes er super vellykkede
Det er også lidt teknikken, det er den samme som er brugt til øreringene, ved ikke helt hvor flot jeg synes den er... Måske er der lidt for meget metal i virkligheden...
Måske ja. Men selve viklingen om dråben på æreringene er superflot synes jegDanagonia skrev:Ja det gør jeg ogsåDen er bare lidt billigere end dem jeg synes er super vellykkede
Det er også lidt teknikken, det er den samme som er brugt til øreringene, ved ikke helt hvor flot jeg synes den er... Måske er der lidt for meget metal i virkligheden...
Hvor er det dog flot og romantisk.
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.