Side 2 af 2

Re: Laaaaangelaaand (HJemme igen)

: man 3. aug 2009 13:53
af Lise
Velkommen hjem igen. Herligt at du havde en god tur. Og ÆV med dine ankler og det lede stads, som er i de lysrør.

Re: Laaaaangelaaand (HJemme igen)

: man 3. aug 2009 14:23
af rumlebumle
Velkommen hjem igen.. Du skal nok komme ovenpå :D

Re: Laaaaangelaaand (HJemme igen)

: man 3. aug 2009 16:05
af Eva1950
Velkommen hjem igen og det lyder som du har haft en god tur
Øv for dine ankler :ymhug:

Re: Laaaaangelaaand (HJemme igen)

: man 3. aug 2009 19:05
af Havfruen
velkommen hjem og skidt med dine ankler men de skal nok komme sif

Re: Laaaaangelaaand (HJemme igen)

: man 3. aug 2009 19:29
af NatasjaA
heldigvis har vi ikke skulle betale endnu og mie har jeg skrevet med så hun har bestilt for mig også eller det er hende der bestiller for alle tror jeg så jeg er heldigvis med;)
og jah jah jeg er da helt sikkert snart ovenpå igen men det er typisk mig at komme til skade hele tiden.. jeg vil sige det med min mave gjorde mest ondt fuuuuck hvor det gjorde ondt men det er heldigvis ikke så slemt mere..